Laboum ~ LaLiLalala [PETIT MACARON]




Szeress örökké, csak engem,
Szeress, mindegy merre vagy,
Szeress, mindegy hogyan,
Soha ne érjen véget!

Mikor a szemeidbe néztem,
Mikor megrészegültem az illatodtól,
Mintha csak hipnotizáltál volna,
Beléd szerettem.

Eljöttél, elvarázsoltál,
Majd eltűntél s tönkretettél.

Csapdába ejtett a varázsod, nem kapok levegőt,
Lalilalala kedvesem!
A varázsod alatt állok!

Szeress örökké, csak engem,
Szeress, mindegy merre vagy,
Szeress, mindegy hogyan,
Soha ne érjen véget!

A napjaim erőtlenek, hisz a szakítás előtt állunk,
Hogy lennék képes enni, mikor ezt teszed?

Próbálkozok, de mindig elrontok mindent.
Próbálok nem gondolni rád, de a szívem ellent mond nekem.

Hiányzol!
Ki szeretnék törölni mindent,
Visszatérni oda, ahol először találkoztunk.

Az illatod, a melegséged,
Hogy tudnám elfeledni ezeket?
Lalilalala
Vigyél magaddal mindent!

Még egyszer szeretnélek ölelni,
Még ha meg is mérgezel, csókolj!
Egy napig sem tudok élni nélküled.

Eljöttél, elvarázsoltál,
Majd eltűntél s tönkretettél.

Csapdába ejtett a varázsod, nem kapok levegőt,
Lalilalala kedvesem!
A varázsod alatt állok!

Ha van időt visszafordító varázs,
Visszamehetnénk a kezdetekhez?

Hát, itt az ideje, hogy befejezd, amit elkezdtél.
Varázsolj el, töröld ki az összes emlékem rólad.

Töröld ki a varázslatoddal,
Az összes fájdalmas emléket.
Töröld ki a varázslatoddal,
Mintha soha nem is ismertelek volna.

Ha léteznek csodák, akkor kérlek, csak egyszer...
Lalilalala
Varázsolj el!

Szeress örökké, csak engem,
Szeress, mindegy merre vagy,
Szeress, mindegy hogyan,
Soha ne érjen véget!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...