EXO ~ Playboy [EXODUS]



Ne vedd fel a telefonod, hagyd csak ott!
Nem kell elmondanod senkinek, elég ha mi tudunk róla.
Hagyd csak ott, miért aggódsz?
Minden rendben, ismerem a szíved.
Minden rendben, minden rendben!
Mutasd meg az összes titkod!

A szívemet feketeség borítja,
De a szavaid fehérre mosták,
Mégsem tudod megváltoztatni ezt a játékot.

Playboy
Playboy

Mikor azt hiszed, hogy túl késő,
Máris belém szerettél, nem tudod ezt a dolgot irányítani. (Nem igaz?)
Mindent tudtál, már a kezdetektől fogva, s most mégis engem hibáztatsz?
Messze van ez azoktól a szörnyű dolgoktól, amiket elképzelsz.
Boldog vagyok, szóval ne rohanj el,
Meg se próbálj elhagyni!

Minden rendben van, ismerem a szíved,
Minden rendben van, minden rendben van,
Mutasd meg az összes titkod!

Eldöntöttem, hogy csak egy fogadás leszel, csak egy csók, ennyi.
Ki tudja, vagy szerencse, vagy szerencsétlenség, hogy egy ilyen fickóval találkoztál.
Megrészegülsz tőle, akár a whiskey-től, amit véletlenül nyeltél le.
Még forróbbá, még izgatottabbá teszlek!
Rossz vagyok, szeretek olyan dolgokat tenni, mikek nem nézel jó szemmel.
Ahogy mondtam, az igazi játszma még cscak el sem kezdődött.
A vonzás még erősebb lesz, s tudom, hogy nyerni fogok.
Minden egyes nap meg kell birkóznom, a magány egy újabb fajtájával.

Nem tudok megállni, de ez vonatkozik rád is.
Nem akarsz elveszíteni, igaz?
Kedvesem.

Playboy, playboy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...