BTS ~ Converse High [Sleepless Aliana]


A Converse cipőid

Belezúgtam a Converse cipődbe,
Nem tehetek semmit
Belezúgtam a Converse cipőidbe
Imádom őket.

Ha csak egy napom lenne,
Meglátogatnám azt, aki a cipőd gyártotta,
Elmondanám neki, hogy megmentette a világot,
Újra életet lehelt beléd.
Itt van Chanel, Alexandra Mcqueen,
Ralf Simons, nyugodtan megnézheted.
Vehetsz egy párat mindössze 100 dollárért, mégis tudod mire vágyok?
Egy fehér pólóra, farmerra és egy piros Convers-re. Ennyi.

Igen, piros, narancs, sárga, zöld, kék, lila, indigó,
A szivárványt hordhatod a lábaidon.
Ezzel veszel csak igazán célba, bang-bang
Hatalmas taxi, motor, metró?
Köszönöm nem, nekem elég a busz is.
A csillagokat inkább a cipődön nézem, mint az égen.
Haha, anélkül, hogy Namjoon tudna róla.

Elhaladtál mellettem, máris kapcsolatba léptünk,
Benyitottál a szívembe, s a szerelmem lettél.
Miattad lett színes a világom.

Belezúgtam a Converse cipődbe,
Nem tehetek semmit
Belezúgtam a Converse cipőidbe
Imádom őket.

Converse, Converse, tényleg gyűlölöm a Converse-t
Mikor ránézel a sok csinos harisnyára és a magassarkú cipőkre, azok mind hazudnak.
De te még jobban néznél ki egy Jordan cipőben.
Ha, nem tudtad? A Converse megöli a bájodat.
Mindegy, mikor velem találkozol ne viselj Converse-t.
Túl nehéz levenni őket rólad...

Elhaladtál mellettem, máris kapcsolatba léptünk,
Benyitottál a szívembe, s a szerelmem lettél.
Miattad lett színes a világom.

Belezúgtam a Converse cipődbe,
Nem tehetek semmit
Belezúgtam a Converse cipőidbe
Imádom őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...