BIGBANG ~ Bae Bae


Elvakított a szerelem kedvesem,
A nadrágom hiányzik, csak egy fehér ingem maradt, kedvesem,
Jézus, Ő egy ember, vagy egy igazi angyal?
Olyan káprázatos vagy, hogy napszemüvegre van szükségem.
Teljesen beléd habarodtam.
Ha mellettem vagy a vérem felforr.
Veszélyes, nagyon veszélyes vagy kedves,
Ments meg, hívd a rendőrséget kedvesem.

Kedvesem, ahogy most is,
Tudnál mindig ilyen csodás maradni?
Így, még ha az idő múlik is,
A szívem mindig hevesen verhet.

Kedvesem, kérlek ne hagyj el.
Önző vagyok, de azt akarom, hogy maradj olyan, amilyen most vagy, örökké.

A szemeid akár egy őzé hercegnőm,
Ahogy rám mosolyogsz az tényleg elegáns,
Ez a természetes szépség szinte őrület.
Légy a múzsám, tökéletes vagy számomra.
A testem tökéletesen illik a tiédhez,
Számomra örökké 25 éves maradsz majd,
Ez soha nem fog változni.

Kedvesem, ahogy most is,
Tudnál mindig ilyen csodás maradni?
Így, még ha az idő múlik is,
A szívem mindig hevesen verhet.

Kedvesem, kérlek ne hagyj el.
Önző vagyok, de azt akarom, hogy maradj olyan, amilyen most vagy, örökké.

A kezemben gyönyörű virágok,
Téged szorítalak magamhoz,
Megrészegülök az illatodtól, elbódulok
Kérlek ne ne mondj ellent, legalább te ne

(Ragacsos rizssütemény)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...