Bastarz [Block B] ~ Zero For Conduct | 품행제로



Te is tudod, hogy mi vagyunk a nyertesek,
Akár ki is léphetsz.
Soha nem tudsz a nyomomba érni,
Csak egy tehetségtelen bogár vagy.
Még a színem is más, más szinten állok,
A lányok arca máris felragyog.

Mind csinos kis fiúk vagytok,
De mindez már rég unalmas.
Te még mindig keresel,
Én pedig már túl vagyok egy munkával teli éven.
Nem vagyok a te szinteden, s lehet, hogy nyers vagyok.
De ez az én terepem, szóval figyelj csak!

Tényleg fogalmuk sincs, mi a menő,
Nézd csak a szörnyű mozdulataikat!
Jólneveltséget elfeledve játszadozni a színpadon az ő válaszuk.
Vessünk ennek véget, gyerünk!
Mától cseppet sem érdekel a viselkedés.
Ez nem egy átlagos nap, itt-ott jártam, s talán nem vagyok rendes,
De mától egy cseppet sem érdekel a viselkedés.
Itt-ott jártam, s talán nem vagyok rendes...

Emeljétek fel a kezeteket, hurrá,
Legyetek fiatalok és játszatok!
Tettél valami rosszat, mikor fiatal voltál?
Igen, de most itt az idő, minden swag! Hajrá!

Hé öcskös, nézz meg jól, ez az, ami igazán menő!
Elég legyen! Ezek a szemét, elcseszett cégek megpróbálnak leláncolni.
Próbálhatsz, de lemásolni úgysem tudsz.
Alattam állsz, jobb lesz ha ezt felfogod te kis hülye.
A vészharang már megkondult, a játéknak vége!

Tényleg fogalmuk sincs, mi a menő,
Nézd csak a szörnyű mozdulataikat!
Jólneveltséget elfeledve játszadozni a színpadon az ő válaszuk.
Vessünk ennek véget, gyerünk!
Mától cseppet sem érdekel a viselkedés.
Ez nem egy átlagos nap, itt-ott jártam, s talán nem vagyok rendes,
De mától egy cseppet sem érdekel a viselkedés.
Itt-ott jártam, s talán nem vagyok rendes...

Gyere be, üdvözöllek titeket,
Kik nem a szerelem miatt akartok nyüszögni.
Itt a megadás ideje!
Emeljétek fel a kezeteket, ne játsszátok a vesztest, ne játszd az idiótát.
Hagyd a lassúságot, kapcsolj rá!
Törjük meg az összes szabályt, ne foglalkozzunk a viselkedésünkkel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...