MC Mong ~ Love Mash | 사랑 범벅 [SONG FOR YOU]




A hajam kócos, kusza, hosszú,
Az arcom szőr borítja,
Most már az anyám is feladta a reményt.

Mikor már olyan szagom van, mint egy vesztesnek,
Megcsap az Ő illata.
Így hát, a házam trópusi forróság járja át,
Forróság, mintha csak huszonévesek lennénk.

Mintha meztelen lennék, mintha rajtakaptak volna valamin, egy hatalmasat nyelek.
A szemeid adják a biztosítékot,
Én pedig megváltozok, már másodszor.

Megfürödtem, borotválkoztam,
Eddig egy zombi voltam, de most inkább egy jó fogás.
Mondjuk hát ki, elérkezett a tavasz,
Mondjuk hát ki, megkaphatunk mindent.

Elvesztem a varázsodban, nem tudok mit tenni,
Talán a csapdádba rohantam.
Kapj el, végy rá, hogy maradjak!
Boríts be különleges szósszal,
Boríts be az örökké tartó szerelemmel!

A hideg pillantásoddal nézel rám, mondva: Nem!
Mégis folyton visszarohanok hozzád,
Nem tudok menekülni, csak téged látlak,
Oh, te vagy az igazi, rád vágyok!

Boríts be a szerelmeddel,
Szerelmem, szerelmem, neked adhatnám az összes szerelemem!
Nevessünk hát,
Szerelmem, szerelmem, neked adhatnám asz összes szerelmem!

Talán nem tudom tökéletesen használni a pálcikákat,
De a szerelemhez egész jól értek (haha).
Igazán forró a helyzet, szóval légy óvatos, hűts le az ajkaiddal (haha).

Megiszok egy-két doboz sört is,
A szemeid és ajkaid csak még vonzóbbnak tűnnek.
Hé kedvesem, mosolyogj! Oh, egy kicsit részeg vagyok.

Elvesztem a varázsodban, nem tudok mit tenni,
Talán a csapdádba rohantam.
Kapj el, végy rá, hogy maradjak!
Boríts be különleges szósszal,
Boríts be az örökké tartó szerelemmel!

A hideg pillantásoddal nézel rám, mondva: Nem!
Mégis folyton visszarohanok hozzád,
Nem tudok menekülni, csak téged látlak,
Oh, te vagy az igazi, rád vágyok!

Nem akarom, hogy lefogyj,
Azt is tudom, hogy klubokba jársz bulizni.
Jelentsük hát ki, hogy a tavasz elérkezett,
Hadd öleljelek melegen magamhoz!

A hideg pillantásoddal nézel rám, mondva: Nem!
Mégis folyton visszarohanok hozzád,
Nem tudok menekülni, csak téged látlak,
Oh, te vagy az igazi, rád vágyok!

Hé, kedvesem, mosolyogj édesen!
Hé, kedvesem, mosolyogj frissítően!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...