Laboum | 라붐 ~ Sugar Sugar



Édesem, folyton rád gondolok,
Édesem, de magamban tartom!
Édesem, édesem, édesem

Tudod, hogy én más vagyok, igaz?
Tudod, hogy bármit ki merek mondani!
Vagyis, ilyen voltam egészen eddig.
Ne csak hallgass, ez nem valami vicc!
Ne szórakozz velem!
Ne merj játszadozni velem! Oh, ne!
Komolyan, figyelj rám!

Ő még csak nem is Kang Dong Won, Kim Soo Hyun vagy Lee Min Ho,
De nagyon szeretem! Van ennek értelme?

Annyira édes, nem tudok menekülni előle!
A szívem fel fog robbanni!
Oh édesem, édesem, édesem, édesem!

Te is tudod, hogy az a fajta vagyok, aki a szívének csak egy kis részét adja oda!
Remek vagyok az érzelmek irányításában!
Vagyis, eddig ilyen voltam.
Ne nézz így rám!
Komolyan, ez most valami más!
Ne játszadozz velem, oh ne!
Komolyan, figyelj rám!

Még csak nem is az esetem!
Yool Hee, mondd csak, van ennek értelme?

Olyan édes!
Mintha megőrültem volna, ellököm őt!
De akkor miért történik ismét?

Ez az első számomra,
Nem tudok uralkodni az érzéseimen!
Hozzá vonzanak, mit tegyek? Oh, ne!
(Gyűlöllek!)

Olyan édes!
Mintha megőrültem volna, ellököm őt!
De akkor miért történik ismét?

Annyira édes, nem tudok menekülni előle!
A szívem fel fog robbanni!
Oh édesem, édesem, édesem, édesem!

Édesem, folyton rád gondolok,
Édesem, de magamban tartom!
Édesem, édesem, édesem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...