FT ISLAND ~ Shadow [I WILL]



Követlek, a hátad figyelem,
Követlek a sötétben.
A lépteid felgyorsulnak, miért menekülsz?
Én csak szeretlek.

Ne fuss tovább,
Maradj itt!
Csak veled akarok lenni!

Oh, oh, oh
Most akarlak, még ha el is szaladsz.
Mindig téged látlak.

A szívem érezni akar,
Maradj mellettem, csak érezni akarlak.
Szeretnélek örökké a kalitkámban tudni,
Megvédeni téged, végleg megvédeni.

Elkerülsz, de én téged akarlak.
Nem szeretnélek bántani!

Oh, oh, oh
Most akarlak, örökké veled szeretnék lenni,
Csak téged látlak!

A szívem érezni akar,
Maradj mellettem, csak érezni akarlak.
Szeretnélek örökké a kalitkámban tudni,
Megvédeni téged, végleg megvédeni.

Elrohansz, elrohansz...
De el foglak kapni.

A szívem érezni akar,
Maradj mellettem, csak érezni akarlak.
Szeretnélek örökké a kalitkámban tudni,
Megvédeni téged, végleg megvédeni.

A szívem érezni akar,
Maradj mellettem, csak érezni akarlak.
Szeretnélek örökké a kalitkámban tudni,
Megvédeni téged, végleg megvédeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...