FT ISLAND ~ Do You Know Why? [I WILL]


A csapdába csalt érzelmeim kínoznak,
Sokat gondolkodtam, véget kellene vetnem ennek a szerelemnek?
Látod a könnyes szemeiddel,
Hogy mennyire fáradt és kimerült vagyok?

Unalmas vagy.Tudod miért?
Már ismerem ezt a szerelmet.
Kinevetted a hibáimat.
Szeretsz egyáltalán?
Egyre fáradtabb leszek.

Veszekedtünk mi valaha is?
Nézz körül! Éreztél valaha szerelmet?
Ha mérges vagyok és kiabálok, te akkor is csak nevetsz.
Miért nem tudsz te is ideges lenni, és kiabálni?
Mintha csak hülyének néznél.

Unalmas vagy. Tudod miért?
Már ismerem ezt a szerelmet.
Kinevetted a hibáimat.
Szeretsz egyáltalán?
Egyre fáradtabb leszek.

Tudom, hogy szeretnél megóvni,
De így csak messzebbre sodródok tőled, ki olyan értékes vagy.

Remélem, hogy nem fogsz sírni, mikor elmondom, hogy itt a vége.
Feledj el, nem bírom tovább.

Unalmas vagy. Tudod miért?
Már ismerem ezt a szerelmet.
Kinevetted a hibáimat.

Ne szeress engem,
Ne várj rám,
Gondold, hogy egy szörnyű ember vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...