FIESTAR ~ Turn Off The Light | 불 좀 꺼줘요 [BLACK LABEL]


Felejteni fogok, el foglak felejteni.
A sminkem alatt ismét könnyek formálódnak, Oh
Ki fogom törölni, mindent ki fogok törölni.
Minden olyan lesz, mint mikor még semmit sem tudtam, Oh

A pislákoló utcai lámpások alatt,
Ma végre magam mögött hagylak.
Mintha megőrültem volna,
A szívemben még mindig ott élsz, miért?
Folyamatosan utánad kutatok,
S ezt még el sem tudom rejteni, Oh

Oltsd le a fényeket ma este,
Így nem látszanak a könnyeim,
Így nem kell rád gondolnom.
Oltsd le a fényeket ma este,
Így nem kell látnod a sebeim,
Egészen addig, míg el nem jön a hajnal.

Úgy tűnik megszállottá váltam,
Miért gondolok rád állandóan? Oh
Úgy tűnik a szívem még mindig ég,
A szívem tűz lobog. Oh.

El akarok veszni a villódzó fények között, mintha nem lenne holnap,
De miért kutat utánad a tekintetem?
Nem bírom tovább!

Oltsd le a fényeket ma este,
Így nem látszanak a könnyeim,
Így nem kell rád gondolnom.
Oltsd le a fényeket ma este,
Így nem kell látnod a sebeim,
Egészen addig, míg el nem jön a hajnal.

Mintha csak megszállottá váltam volna, állandóan rád gondolok.
Egyedül vagyok a sötét szobában, te jársz a fejemben.
De most igazán rossz leszek, elfeledlek.
Az tekinteted, az ajkad, mintha mit sem jelentene nekem.
Kitörtlök mindent.

Félek, őszintén szólva tényleg félek.
Ne hagyj egyedül!
Forró, a könnyeim forrók,
De most letölrlöm őket, a bánatommal együtt.

Oltsd le a fényeket ma este,
Így nem látszanak a könnyeim,
Így nem kell rád gondolnom.
Oltsd le a fényeket ma este,
Így nem kell látnod a sebeim,
Egészen addig, míg el nem jön a hajnal.

Oltsd le a fényeket, rejts el!
Oltsd le a fényeket, mielőtt még több fájdalom ér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...