EXO ~ Promise (EXO2014) | 약속 (EXO2014)



Sírtam. Komolyan sírtam miközben hallgattam és fordítottam.
(Amint kijön a CD verzió, javítok a hibákon)

Szerezte: Lay
Dalszöveg: Chen,
Rap: Chanyeol


Néha csak becsukom a szemem,
És elmerülök a gondolataimban, melyek körülötted forognak.
A szokásos arcod látom, mely olyan ismerős.

Az esetlenségem ellenére, mindegy mi történik, te még mindig szeretsz.
De vajon megérdemlem a szereteted?

Téged, ki mindig vártál,
Téged, ki átölelsz karjaiddal,
Nem foglak elfeledni,
Boldoggá foglak tenni,
Hisz ahogy már mondtam, Egyek Vagyunk.

Bár sok idő telt el, van egy szó,
Mélyen a szívemben, amit nem tudok kifejezni.

"Sajnálom, szeretlek"
Arra kérlek, bízz bennem továbbra is, pont, ahogy most teszed.
Magamhoz foglak ölelni, szorosan tartom majd a kezed,
Ha ki kell fejeznem, ami a szívemben rejlik, azt mondom;
Neked fogom adni önmagam.

Szeretnélek megvédeni, örökké.

"A dolgok jobbra fordulnak, vagy elfeledjük őket az idő múlásával."
Talán ezek a vígasztaló szavak neked nem elegendőek,
Ettől ismét szörnyen érzem magam.
Na hagyj el, szeretnélek magamhoz ölelni!
Tudom, hogy nehéz továbbra is bízni bennem, hiszen az ígéret már megtört egyszer.
De ennek ellenére, szeretném örökre megosztani veled az életem, az összes lélegzetvételem.
Bár mindig olyan boldogok lehetnénk, mint a kezdetekkor.

"Köszönöm, sajnálom, szeretlek."
Még ha mindenem oda is adom neked,
Az sem lesz elég. (Hogy viszonozzam, amit értem tettél.)
Egész életem odaadom, hogy megvédjelek.
Igen, csak kövess engem.

Te, ki mindig rám vártál,
Emeld fel a fejed, lásd milyen hálás vagyok,
Soha nem foglak elfeledni,
Boldoggá foglak tenni,
Hisz, ahogy már mondtam, Egyek Vagyunk.

Talán szörnyen nehéz lesz, de ismét színpadra fogok állni,
Még egyszer összeszedem a bátorságom, és képes leszek rá.
Érted, ki mindig rám vártál.

Magamhoz foglak ölelni, szorosan tartom majd a kezed.
Ha ki kell fejeznem, ami a szívemben rejlik, azt mondom;
Neked fogom adni önmagam.

Azok a vidám napok,
Mikor veled ünnepeltem a születésnapom a színpadon,
Egy apró szavad képes volt felvidítani,

Ígérem, ígérem,
Mikor te szíved kínozza majd fájdalom,
Én biztosan ott leszek, és magamhoz ölellek.

Bár sok idő telt el, van egy szó,
Mélyen a szívemben, amit nem tudok kifejezni.

"Sajnálom és szeretlek"
Arra kérlek, bízz bennem továbbra is, pont, ahogy most teszed.
Magamhoz foglak ölelni, szorosan tartom majd a kezed,
Ha örökké együtt tudunk maradni,
Neked fogom adni önmagam.

4 megjegyzés:

  1. Ez az egyetlen kpop szám amin bőgtem mint egy kisgyerek és csak azt akartam, hogy valaki szorosan megöleljen. Vagy én öleljem meg a fiúkat szorosan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, ezt teljesen meg tudom érteni. :) Én is így éreztem.

      Törlés
  2. 😭😭😭
    Ezen annyit sírtam... Nagyon szép dal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg gyönyörű dal, ráadásul a fiúk keze munkája. :) Én is megkönnyeztem a számot, főképp az első alkalommal. :)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...