EXO - My Answer Is You



(Amint megjelenik a CD verzió, javítom a hibákat.)
Lehet, hogy erősnek tűnök,
De még ha nevetek is, igazából magányos vagyok,
Mindig úgy tűnik, sokat beszélek, s nem aggódok semmi miatt.

Már az első alkalommal elbűvöltél,
Csak néztelek és egy szót sem szóltam.

Te vagy a válasz.
Számomra te vagy a válasz.
Megmutattam mindenem,
Te jelentesz számomra mindent.
Biztos vagyok benne.
Mostantól még óvatosabb leszek, s meg foglak védeni,
Így soha nem érheti fájdalom a szíved.

Mikor először láttalak, nem kaptam levegőt.
Csak te jársz a fejemben,
Az arckifejezésed, a nevetésed csengése.

Te vagy a válasz.
Számomra csak te vagy a válasz.
Megmutattam mindenem,
Te jelentesz számomra mindent.
Biztos vagyok benne.
A 'várj' az a szó, amit nem tudok elfeledni.
Végig tudni akartam, hogy teltek napjaid az egész idő alatt.

Várni fogok rád, nyisd hát meg a szíved,
Nem tehetek semmit a szívemmel,
Te vagy a mindenem,
A szerelmem örökké.
Kérlek ne hagyj el.
Csak maradj mellettem.
Bármit is gondolsz, számomra csak te vagy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...