After School ~ SHINE



Pontosan tudom,
Hogy nincs könnyű módja,
Hogy ebben a világban éljünk.
De kihívások nélkül unalmas lenne az élet.

Az időnk korlátok közé szorul,
De pont ez teszi izgalmassá.
Megvan az erőnk, hogy túljussunk bármin, amíg van miben hinnünk.


Igazából, bárki másnál tehetetlenebb voltam,
De nem fogok visszafelé tekinteni többé,
Nem fogok elrohanni.

Ragyogni fogok, akár egy virág.
Felöltöm magamra a ragyogó emlékeimet.
Én magam leszek a fény,
Senki sem állíthat meg többé.
Önmagamként fogok élni.
Ragyogni fogok, akár egy virág.

Ez egy kicsit más, mint
A jövő, amit leképzeltem,
De nincs idő a megbánásra.

Az biztos, hogy az élet bonyolult,
Igyekszem hát a saját módomon túljutni rajta.

Még a sötétség is erővé válhat,
Még ha el is veszítem az utam,
Nem fogok sírni.

Ragyogni fogok, akár egy virág.
Felöltöm magamra a ragyogó emlékeimet.
Én magam leszek a fény,
Senki sem állíthat meg többé.
Önmagamként fogok élni.
Ragyogni fogok, akár egy virág.

Behunyom a szemem,
Miközben a lengedező virágszirmok táncolnak köröttem,
Ezúttal én  magam fogok szirmot bontani.

Ragyogni fogok, akár egy virág.
Felöltöm magamra a ragyogó emlékeimet.
Én magam leszek a fény,
Senki sem állíthat meg többé.
Önmagamként fogok élni.
Ragyogni fogok, akár egy virág.

Senki sem állíthat meg többé.
Önmagamként fogok élni.
Ragyogni fogok, akár egy virág.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...