Nine Muses ~ Jururuk | 주르륵 [DRAMA]




Bolond módjára megbíztam benned,
De semmi sem volt igaz.
Azt hiszed, én csak egy vicc vagyok?
Ennyire könnyűnek néztél?

Látva a változásod,
Mondanom kellett volna valamit.
Most pedig hidegen elfordult tőlem,
Nekem pedig muszáj felejtenem.


Csak ennyit tudsz mondani?
Mi vagyok én neked? Magyarázd meg!
Szerettél valaha is? Legalább kedveltél?
Mikor azt mondtad, hogy számodra én vagyok az egyetlen, az hazugság volt?

Kipp kopp, hullanak a könnyeim,
Kipp kopp, a szerelmem,
Kipp kopp, szétárad a szívemben.

Egy új lányt találtál?
Egyáltalán tudod, hogy meddig voltunk együtt?
Miért kell ennyire szemétnek lenned?
Felráztál a szerelmes szavaiddal,
Most pedig megsértesz hazugságaiddal.
Elpusztítasz, s még szakítani is akarsz.
Nem hiszem el, hogy ennyire könnyen eldobsz magadtól!

Te, ki csak engem szerettél,
Te, ki csak engem láttál,
Lassan egyre messzebbre sodródtál.
Azok az édes szavak, minden amit mondtál.
Mind hazugság volt, ami most eltűnt.

Csak ennyit tudsz mondani?
Mi vagyok én neked? Magyarázd meg!
Szerettél valaha is? Legalább kedveltél?
Mikor azt mondtad, hogy számodra én vagyok az egyetlen, az hazugság volt?

Kipp kopp, hullanak a könnyeim,
Kipp kopp, a szerelmem,
Kipp kopp, szétárad a szívemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...