Kim Yeohee ~ My Music | 나의 노래



Hana kérésére!


A zene az, ami életben tart,
Mindegy mit mondanak,
Ez a hely, ahová tartozok.

Hallgasd a szívverésem, a néma kiáltásom,
Énekelni fogok!
Azt mondják, nem fog sikerülni, hogy nagyon nehéz lesz,
De én énekelni fogok!
Ezért a dalért, mindegy mennyi könnyet kell hullatnom,
Mennyi fájdalmat kell elviselnem.


Énekelni fogok!
Ez az igazi énem! Ilyen vagyok.
Amíg fel nem sikoltok,
Még ha senki sem tudja,
Még ha ki is nevetnek,
Énekelek!

Az ujjam a fehér billenytűkre helyeztem, minduntalan.
Énekelni fogok!
Csak egy kicsit,ha egy kicsit képes vagy várni, eljön az a nap.

énekelni fogok!
Ezért a dalért, mindegy mennyi könnyet kell hullatnom, mennyi fájdalmat kell elviselnem.

Énekelni fogok!
Ez az igazi énem! Ilyen vagyok.
Amíg fel nem sikoltok,
Még ha senki sem tudja,
Még ha ki is nevetnek,
Énekelek!

Sokan mondják, hogy nem sikerülhet,
Sokan mondják, ez egy győzelem nélküli játék lesz,
Látom az utam, néha fenn, néha lenn.
És ogen, fájt, de ez az édes dalam az én orvosságom!

A zongora dallama harmóniában áll a szívverésemmel,
A zene számomra a levegő.
Mindegy, hogy eső vagy hó
A szívem mélyén mindig ezt a dalt énekelem.

énekelni fogok!
Ezért a dalért, mindegy mennyi könnyet kell hullatnom, mennyi fájdalmat kell elviselnem.

Énekelni fogok!
Ez az igazi énem! Ilyen vagyok.
Amíg fel nem sikoltok,
Még ha senki sem tudja,
Még ha ki is nevetnek,
Énekelek!

énekelni fogok!
Ezért a dalért, mindegy mennyi könnyet kell hullatnom, mennyi fájdalmat kell elviselnem.

Énekelni fogok!
Ez az igazi énem! Ilyen vagyok.
Amíg fel nem sikoltok,
Még ha senki sem tudja,
Még ha ki is nevetnek,
Énekelek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...