Huh Gak ~ Time To Say I Love You | 오늘만은 말할게




A napok egyre gyorsabban rohannak tova,
Az idő nem áll meg,
Míg én még mindig csak várakozok.
Neked pedig fogalmad sincs róla, hogy mennyire fáj a szívem.


Egy pillanatig sem haboztam,
Még ha a szerelem fájdalmat is okozott, itt maradtam.
Ha csak egyszer melletted aludhatnék el,
Egész életemben képes lennék várni.

Ma elmondom, hogy szeretlek,
Már olyan rég várok erre.
Te, ki ki tudja milyen messze jársz,
Ha mellettem tudnál maradni, az csodás volna.

Érted bármire képes vagyok,
Már tudom, hogy fojtsak magamba mindent, hisz csak téged akarlak.
Bármikor, bármikor...
Ha te itt vagy, elrohanok érted bármeddig, míg a szívem fel nem ég.

Ma elmondom, hogy szeretlek,
Mire már olyan rég várok.
Te, ki ki tudja milyen messze jársz,
Ha mellettem tudnál maradni, az csodás volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...