G.Soul ~ Coming Home [Coming Home]




Hazatérek, hazatérek.

Ezer mérföldön keresztül rohantam,
Mondogatva, hogy "majd egyszer".
Hogy ide érjek,
Hogy egy kicsit közelebb kerüljek hozzád...

Úton vagyok,
Hazatérem, hazatérek.
Nincs időm, hogy tovább várjak.
Hazatérek, hazatérek.


Eltakartam a szemeimet, befogtam a füleimet,
Rohantam, s rohantam.
A többiek azt mondták, ne fussak tovább, kérdezve: "Hát még nem tudod?"
Azt mondták, ne tegyek bolond dolgokat.
De vágül, itt állok a saját lábaimon.
A saját vérem borít, mégis, kedvesem...mégis...

Úton vagyok,
Hazatérem, hazatérek.
Nincs időm, hogy tovább várjak.
Hazatérek, hazatérek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...