Davichi ~ Spring | 봄 [HUG]



Tavasszal hagyott el a szerelem,
Ebben a gyönyörű időszakban hagysz el.
Tudom, ismerem a jeges szíved.
Ellöksz magadtól, majd eltűnök a szélben, akár a por.
Mit tegyek?

Nem vagy velem, már semmim sem maradt,
Nem hagytál nyomot magad után.
Ahogy a hó olvad, én magam is azt teszem.
A szavaim megtörnek, még ha próbálom is kibírni.



Igen, nincs kire támaszkodnom,
Te pedig bezártad előttem a szíved,
Elhaladtál mellettem, ahogy az idő is tova rohan.
Tudom, a fájdalom is eltűnik majd...
Én csak szeretni akarlak még egy percig, még ha egyedül is vagyok.

Nem vagy velem, már semmim sem maradt,
Nem hagytál nyomot magad után.
Ahgy a hó olvad, én magam is azt teszem.
A szavaim megtörtek, még ha azt próbálom is kibírni.

Nagyon szeretlek,
Jobban, mint saját magamat.
Ezért annyira nehéz most,
Ezért vagyok ennyire magányos.

Nem vagy velem, már semmim sem maradt,
Nem hagytál nyomot magad után.
Ahgy a hó olvad, én magam is azt teszem
A szavaim megtörtek, még ha azt próbálom is kibírni.

Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...