APink ~ Wanna Be [LUV]




Szeretnék én lenni a szerelem számodra.

Minden este az ablak mellett ülök,
Minden este behunyom a szemem,
S mielőtt észrevenném, a szívemhez suttogok.


Oh kedvesem, folyton rád gondolok
Kedvesem, csak rád gondolok
Édesem, szeretnélek a szerelmemnek szólítani

Valóra válhat ez az álom? Minden nap rád...
Néha elképzellek magam mellett
Nem érdekel, ha ez csak egy álom, látni szeretnélek!
Ma ismét téged látlak, ezen a különösen sötét éjen.

Néha nem tudok elaludni,
Néha, szörnyen nehéz ez az egész,
De azzal vigasztalom magam, hogy
Ismételgetem, milyen boldog vagyok.

Oh kedvesem, az idő telik,
Kedvesem, el fogsz feledni?
Édesem, szeretnélek szerelmemnek szólítani téged!

Valóra válhat ez az álom? Minden nap rád...
Néha elképzellek magam mellett
Nem érdekel, ha ez csak egy álom, látni szeretnélek!
Ma ismét téged látlak, ezen a különösen sötét éjen.

Szeretnék én lenni a szerelem számodra
Ha mellettem maradnál...
Szeretnék én lenni a szerelem számodra
Szeretnélek a szerelmemnek szólítani!

Ma ismét rád gondolva alszom el,
Senki sem tudja, de egész este rád gondolok.
Képes leszek ezt valaha mosolyogva bevallani neked?
Ma ismét magamban suttogok, ezen a különösen sötét éjen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...