APink ~ Secret [LUV]




Ma, hallgasd meg a történetem,
Titkokat, miket senki sem ismer.
El fogom mondani, hogy szeretlek,
Ám hiába kiáltok, senki sem hallja a hangom.

Számtalan szó táncol ajkaimon,
Tudom, hogy nem kellene ezt tennem,
De ha behunyom a szemem, csak rád gondolok.
Nem tudod, miért mondom el ezt?


Nem akarsz szeretni,
Nem akarsz az életem része lenni.
Nem értem.
Mondtam valami rosszat? Hiába gondolkozok...
Nézz körül! Mindig téged foglak szeretni.

Számtalan szó táncol ajkaimon,
Tudom, hogy nem kellene ezt tennem,
De ha behunyom a szemem, csak rád gondolok.
Nem tudod, miért mondom el ezt?

Nem akarsz szeretni,
Nem akarsz az életem része lenni.
Nem értem.
Mondtam valami rosszat? Hiába gondolkozok...
Nézz körül! Mindig téged foglak szeretni.

Nem akarsz szeretni,
Nem akarsz az életem része lenni.
Nem értem.
Mondtam valami rosszat? Hiába gondolkozok...
Nézz körül! Mindig téged foglak szeretni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...