Teen Top ~ No [아니야]




Mikor leültünk egymás mellé,
Mikor kényelmesen helyet foglaltál mellettem,
Mikor mindig együtt voltunk,
Mikor megfogtad a kezem...
Rád gondolok, ahogy előttem sétálsz.


Tudom, rengeteg fiú próbált megszerezni,
Tudom, hogy többségük sokkal jobb volt, mint én.
Én vagyok James Dean, te pedig Angeli Pier.
Vigyél magaddal, hisz tudom, még ha hiányollak is, te el fogsz hagyni.
Fordulj meg s még egyszer nézz vissza rám.
Gyűlölöm, hogy én maradtam itt egyedül.
Ki nem állhatom ezeket a bennem rejlő érzéseket.

Bármikor ejted ki a nevem,
Ott rejlek a szavak között.
Bármikor ejtem ki a neved,
Még mindig itt vagy velem.

Emlékszel arra a helyre, ahová mindig elmentünk?
Arra, ahol először bújtál a karjaimba?

Még mindig hozzád hasonlítok minden lányt.
Mikor elmegyek inni, bármerre is járok,
A barátaim azt mondják ez nem nagy dolog, csak jelenleg fáj ennyire.
De te jól érzed magad...
Talán egy ital segít majd.

Bármikor ejted ki a nevem,
Ott rejlek a szavak között.
Bármikor ejtem ki a neved,
Még mindig itt vagy velem.

Az összes szavam érted kiált,
Remélem meghallod őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...