Teen Top ~ I'm Sorry [우린 문제 없어]




Mikor kitártad az ajtót s elmentél,
Képtelen voltam beléd kapaszkodni.
Miután itt hagytál, ezen az üres helyen,
Csak a csend maradt.
Szomorú zene szólt a kávézóban,
Aztán hirtelen, elviselhetetlenül szánalmasnak éreztem magam.


Mit tegyek, hogy ismét szeress?
Már értem, hogy a legkisebb hiba is tönkretehet egy kapcsolatot.
Mi pedig elfordultunk egymástól, akár a gyerekek.
Elismerem, mindez az én hibám, s fáj is,
De ez csak egy átmeneti állapot.

Nincs velünk semmi probléma, egyszerűen le kell ülnünk beszélgetni.
Semmi sem szakíthat el tőled,
Nem tettél semmi rosszat, kérlek ne légy dühös.
Nekem csak te vagy.

Sajnálom, sajnálom kedvesem,
De szeretlek, szerelek.
Nincs velünk semmi baj.

Ha belegondolok, rengeteget hibáztam. (Igen, én voltam.)
Sajnálom, hogy nem figyeltem rád - azzal a kifogással, hogy elfoglalt vagyok,
De őszintén, csak a tiéd vagyok.
Még ha azt is gondoltam, hogy megleszek nélküled.
Mekkora bolond voltam!
De már tudom, hogy nem vagyok képes semmire, ha nem vagy velem.

Ne veszíthetlek el így, hisz még mindig szeretlek!
Igazad van, mindez az én hibám volt, tudom.
Gyere vissza, fogd meg a kezem még egyszer!
Így meg fogok őrülni, fejezzük hát be...
Az emberek furcsa szemekkel figyelnek, még ha nem is keverek semmi bajt.
Igen, minden az én hibám...
Gyere vissza, és szorítsd meg a kezem, rendben?

Nincs velünk semmi probléma, egyszerűen le kell ülnünk beszélgetni.
Semmi sem szakíthat el tőled,
Nem tettél semmi rosszat, kérlek ne légy dühös.
Nekem csak te vagy.

Nélküled csak szörnyű dolgok történhetnek,
Ez így nem mehet tovább.
Kérlek gondold át újra, még nem érhet véget semmi.
Te is tudod, szóval...kérlek!

Nincs velünk semmi probléma, egyszerűen le kell ülnünk beszélgetni.
Semmi sem szakíthat el tőled,
Nem tettél semmi rosszat, kérlek ne légy dühös.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...