Soyou [SISTAR] ~ DIAMOND




Mindenki azt mondja, hogy ha az égtől kívánunk,
Az álmunk valóra fog válni, valóra fog válni.
Így hát, várok egy szebb holnapra.

Még ha a hasztalan álmok jégbe is fagynak,
Minden el fog tűnni, minden el fog tűnni.
Szükségem van egy varázslatra, mely téged is felolvaszt.

Mindenki úgy tesz, mintha kedves lenne, ez nyilvánvaló,
Téged sem ismer senki,
De én soha nem fogom feladni!
Ismét ragyogni fogsz!


Ha fáradt vagy, rám támaszkodhatsz
Csak téged látlak,
Ismét ragyogni fogsz,
Hisz egy gyémánt vagy.

Soha nem adlak fel, soha!
Soha nem adlak fel, soha!
Megtaláltalak a sötétségben, hisz az én gyémántom vagy.

Mindenki azt mondja,
Minél több nehézségen vergődsz át, annál erősebb leszel.
Még egy lépés, még kettő!
Haladj lassan!

Még ha meg is fagytál,
Még ha az össze álmod darabokra is hullott,
A változatlanul csodálatos szíved a fontos,
Mi a kezdetekkor úgy ragyogott, mint a csillagok az égen.

Soha nem adlak fel, soha!
Soha nem adlak fel, soha!
Megtaláltalak a sötétségben, hisz az én gyémántom vagy.

Még ha a világ ellened is fordul,
Még ha az emberek ki is nevetnek,
Nem állhatsz meg most!
A játék még csak most kezdődött,
Kövesd a fényeket, melyek a szívedben rejlenek.
Még ragyogóbb leszel, mint eddig,
Te vagy a fényes csillagom.

Soha nem adlak fel, soha!
Soha nem adlak fel, soha!
Az én gyémántom vagy.

Soha nem adlak fel, soha!
Soha nem adlak fel, soha!
Megtaláltalak a sötétségben, hisz az én gyémántom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...