Suzy ~ Don't Forget Me




Hallod a szomorú szavaimat?
A szavakat, mik téged hibáztatnak,
A neved, mely fájdalmat okoz, ha kiejtem.
Te, te, te

Ha csak egyszer is elmosolyodsz, mikor rám gondolsz,
Nem fogok utánad vágyakozni többé.
Kérlek ne feledj el engem, engem
Kérlek emlékezz, rám, rám, rám


A búcsú egy egyszeri alkalom,
Hát miért vágyakozom mégis ennyi ideje?
Egyetlen pillanatra sem feledtek el,
Szeretlek.

Tényleg így van? Teljesen rendben vagy?
Te, te, te

Egyetlen ígéret nélkül hagytál magamra,
De még mindig bennem élsz.
Kérlek ne feledj el engem, engem
Kérlek emlékezz rám, rám, rám

A búcsú egy egyszeri alkalom,
Hát miért vágyakozom mégis ennyi ideje?
Egyetlen pillanatra sem feledtek el,
Szeretlek.

Nem kérem, hogy újra szeress,
Az már rég elmúlt.
Mindössze azt remélem, hogy emlékszel majd a szerelmemre.

Kérlek ne feledj el engem, engem
Kérlek emlékezz, rám, rám, rám
A búcsú egy egyszeri alkalom,
Hát miért vágyakozom mégis ennyi ideje?
Egyetlen pillanatra sem feledtek el,
Szeretlek.
Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...