MC Mong & SWEDEN LAUNDRY - Sick Enough to Die 2 [죽을만큼 아파서] | [Miss Me or Diss Me]




Többé nem törheted össze a szívem,
Ez volt az utolsó alkalom.
Többé nem érint meg a szerelmed,
Soha nem fogok sírni miattad, 
Búcsút intek hát neked,
Nem akarom, hogy az életem része légy.

A tegnap utolsó emléke
Egy telefonhívás volt, mely nem tartott egy percig sem.
Talán mert ekkor ürültem ki teljesen,
De felfogtam a lényeget, még ha a telefonom már darabokban is hever.


Az ujjam a torkomban, s kényszerítettem magam, hogy hányjak,
Mindent ki akartam adni, az összes emléket.
Az Isten verjen meg,
Már lezártad, miért hívtál hát?

Mindent odaadtam, de a szomjúságom miatt,
A bűneim súlya eltemetett,
El kell hogy engedjelek,
Mindegy, hogy édesen, vagy keserűen.

Ébressz fel ebből a rémálomból,
Gyűlölöm magam, egyre jobban és jobban...
Már semmim sem maradt,
A szerelmem elmúlt.

Végig akarok menni az úton,
A szerelmet magam mögött hagyni,
Azt sem fogod tudni, élek-e vagy halok.

Ez is el fog múlni, azt hiszem.
A távolság köztünk egyre csak nő,
Nem maradt már semmim,
A szerelem elmúlt.

Többé nem törheted össze a szívem,
Ez volt az utolsó alkalom.
Többé nem érint meg a szerelmed,
Soha nem fogok sírni miattad, 
Búcsút intek hát neked,
Nem akarom, hogy az életem része légy.

Eljön a hajnal, majd a Nap a tető felé emelkedik,
Mikor az ég közepén jár, kinyitom a szemem,
Mintha mellettem lennél,
Mintha még mindig szeretnénk egymást,
Magamban kezdek el beszélgetni.

Minden egyes nap a holnap boldogságáért élek,
De a "mák", mindig sötétek.
Csak szeretetet akartam, de semmit sem kaptam tőled.

Ébressz fel ebből a rémálomból,
Gyűlölöm magam, egyre jobban és jobban...
Már semmim sem maradt,
A szerelmem elmúlt.

Végig akarok menni az úton,
A szerelmet magam mögött hagyni,
Azt sem fogod tudni, élek-e vagy halok.

Ez is el fog múlni, azt hiszem.
A távolság köztünk egyre csak nő,
Nem maradt már semmim,
A szerelem elmúlt.

Többé nem törheted össze a szívem,
Ez volt az utolsó alkalom.
Többé nem érint meg a szerelmed,
Soha nem fogok sírni miattad, 
Búcsút intek hát neked,
Nem akarom, hogy az életem része légy.

A kopott viskómban mindössze sírni voltam képes,
Csak, mert megízleltem a búcsú mérges ízét,
A halál szélén táncoltam.

Többé nem törheted össze a szívem,
Ez volt az utolsó alkalom.
Többé nem érint meg a szerelmed,
Soha nem fogok sírni miattad, 
Búcsút intek hát neked,
Nem akarom, hogy az életem része légy.

Végig akarok menni az úton,
A szerelmet magam mögött hagyni,
Azt sem fogod tudni, élek-e vagy halok.

Ez is el fog múlni, azt hiszem.
A távolság köztünk egyre csak nő,
Nem maradt már semmim,
A szerelem elmúlt.

Végig akarok menni az úton,
A szerelmet magam mögött hagyni,
Azt sem fogod tudni, élek-e vagy halok.

Ez is el fog múlni, azt hiszem.
A távolság köztünk egyre csak nő,
Nem maradt már semmim,
A szerelem elmúlt.

Többé nem törheted össze a szívem,
Ez volt az utolsó alkalom.
Többé nem érint meg a szerelmed,
Soha nem fogok sírni miattad, 
Búcsút intek hát neked,
Nem akarom, hogy az életem része légy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...