AoA ~ Miniskirt [ミニスカート] | japán verzió




Bár mellettem vagy,
Az ölelésed olyan távolinak tűnnek...
Ne légy ilyen rideg,
Hisz szavakra még szükség sincs.

Mindegy hol vagyok, rád gondolok
Mindegy mennyi szexi fiú vesz körül
A magassarkúmra pillantok, megigazgatom a harisnyám,
Hiszen ideges vagyok.


Miniszoknyát húzok,
Nem számít, kinek a szívét ejtem rabul,
Ez az érzés számomra nem elég, nem jelent semmit.

Tényleg csinos vagyok, s mégis magányos
Csak téged akarlak,
Azt akarom, hogy felfigyelj rám.

Megmutatom a körmeimet,
Megmutatom a bőröm, bátran.
De semmi értelme, ha te nem figyelsz.
Hiába erőlködök, nem megy.
Elég nőies vagyok, miért viselkedsz hát így?

Mindegy hol vagyok, rád gondolok
Mindegy mennyi szexi fiú vesz körül
A magassarkúmra pillantok, megigazgatom a harisnyám,
Még többször szeretnélek látni!

Miniszoknyát húzok,
Nem számít, kinek a szívét ejtem rabul,
Ez az érzés számomra nem elég, nem jelent semmit.

Tényleg csinos vagyok, s mégis magányos
Csak téged akarlak,
Azt akarom, hogy felfigyelj rám.

Bár még mindig nem értelek,
Soha nem fogom elfeledni azt a soha véget nem érő csókot.

Tényleg csinos vagyok, s mégis magányos
Csak téged akarlak,
Azt akarom, hogy felfigyelj rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...