AoA ~ Confused [흔들려] | [Red Motion]





Oh kedvesem, egyre jobban beléd szeretek,
Igen, teljesen elvakítottál.

Teljesen összezavartál...
Nem akarsz szeretni?
Én teljesen beléd habarodtam, még ha első alkalommal is láttalak.
Hiába ismételgetem, hogy nem te vagy a megfelelő,
Nem tehetek azt, amit akarok,
Nem tehetem azt, amit szeretnék,
Hisz a szívem ma is teljesen össze van zavarodva.


Elmondod, vagy sem?
Nem látok bele a szívedbe.
Meg foglak érteni, vagy sem?
Egyre távolabbra sodródsz.
Nem lehetek szerelmes!
Nem szerethetlek!
Felkiáltok, ahogy a könnyeim kicsordulnak.

Teljesen összezavarsz.
Miért csinálod ezt velem?
Ha rád pillantok, összezavarodok.
Miért teszed ezt velem?
Anélkül, hogy bárki tudna róla,
Eljössz hozzám, majd el is tűnsz,
A szívem pedig teljesen összezavarod.
Miért csinálod ezt velem?
Ha rád pillantok, összezavarodok.
Miért teszed ezt velem?
Ma ismét a könnyeim hullatom.

"Kitöröltelek, kitöröltelek"
Ezt ismételgetem.
"El foglak feledni, el foglak."
Több ezerszer kiáltottam már.
Mégsem tudom azt tenni, amit szeretnék,
Nem tudom azt tenni, amit akarok.
Ha rád pillantok, a szívem teljesen összezavarodik.

Hallani fogom valaha, vagy sem?
Nem értem a suttogásod.
Megölelsz vagy sem?
Próbáltalak elcsábítani a tekintetemmel,
Még ha tudom is, hogy nem helyes, amit teszek.
Egy olyan szörnyű ember, mint te...
Felkiáltok, ahogy a könnyeim kicsordulnak.

Teljesen összezavarsz.
Miért csinálod ezt velem?
Ha rád pillantok, összezavarodok.
Miért teszed ezt velem?
Anélkül, hogy bárki tudna róla,
Eljössz hozzám, majd el is tűnsz,
A szívem pedig teljesen összezavarod.
Miért csinálod ezt velem?
Ha rád pillantok, összezavarodok.
Miért teszed ezt velem?
Ma ismét a könnyeim hullatom.

Miért beléd kellett szeretnem,
Annyi ember közül?
Mit tegyek?
A szívem már régen a tiéd.

Hé kedvesem, adj valami biztosítékot!
Légy őszinte...
Miért teszed ezt velem?
Körülöttem legyeskedsz, mégsem ölelhetlek magamhoz.
A szívem hevesen ver miattad.
Folyton rád gondolok éjente.
Kérlek lökj félre kegyetlenül,
Csak így lennék képes kiverni téged a fejemből.

Teljesen összezavarsz.
Miért csinálod ezt velem?
Ha rád pillantok, összezavarodok.
Miért teszed ezt velem?
Anélkül, hogy bárki tudna róla,
Eljössz hozzám, majd el is tűnsz,
A szívem pedig teljesen összezavarod.
Miért csinálod ezt velem?
Ha rád pillantok, összezavarodok.
Miért teszed ezt velem?
Ma ismét a könnyeim hullatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...