Davichi ~ Putting on Lipstick [립스틱 짙게 바르고] | [Amaranth]



Te mondtad, hogy nem kellene szakítanunk,
Hogy nem fogsz még egyszer könnyekre fakasztani,
Így hát, miattad éltem tovább.
Akkor most mi értelme van, hogy ellöksz magadtól?


Meg fogok változni,
Kidobom a régi ruháimat,
Kisminkelem magam,
Senki sem fog rám ismerni.

Soha többé nem esek szerelembe,
Soha többé nem leszek ilyen bolond
Felkenem a rúzsom, levágom a hajam
Kitörlöm az összes fájdalmat, mit te okoztál

Majd megismered a könnyeimet, a fájdalmamat,
Ha egy olyan embert fogsz szeretni, mint amilyen te is vagy.
Megváltoztam, elfeledlek
Soha többé nem fogok szeretni.

Szerettem a tekinteted,
Iszonyatosan szerettelek.
Olyan szánalmas vagyok...
Végül mégis itt sírok a szerelemen miatt.

Soha többé nem esek szerelembe,
Soha többé nem leszek ilyen bolond
Felkenem a rúzsom, levágom a hajam
Kitörlöm az összes fájdalmat, mit te okoztál

Majd megismered a könnyeimet, a fájdalmamat,
Ha egy olyan embert fogsz szeretni, mint amilyen te is vagy.
Megváltoztam, elfeledlek
Soha többé nem fogok szeretni.

Hidegebb s erősebb leszek,
Nem fogok sírni a szerelem miatt.
Nem fogok egész éjszaka könnyeket hullatni a szerelem s megbánás miatt.
Félreseperlek, minden apró nyomot kitörlök.
Boldog leszek nélküled.

Feledj el, feledj el minden apró részletet!
Ha véletlenül találkoznánk, hagyj figyelmen kívül s sétálj el mellettem.
Most már olyan, mintha nem is ismernélek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...