Ailee ~ Crazy [미치지 않고서야] | |MAGAZINE]



Olyan ragyogó vagy, hogy az összes fiú szeme tágra nyílik, ha meglátnak téged
Ez persze remek, de valahogy idegessé tesz
Örülök, hogy csinos vagy, de sokkal kisebbnek érzem magam tőle
Az érzéseim egyre nagyobbak lesznek, míg én egyre kisebb
A szívem sem úgy működik, ahogy azt én akarom, bár megállítana valaki
Nem veled van probléma, te tökéletes vagy,
De annyi baj van velem, s ezekre csak te lehetsz a válasz.
Ez az, amiért még kétségbeesettebb leszek.


Rosszul vagyok a férfiak tipikus mondataitól,
Szeretlek, szeretem az aggodalommal telt szavaid
Fiatal vagyok még, egy kicsit gyenge s talán átlagos,
De te tökéletessé teszel, valaki különlegessé

Még mindig szeretlek, még mindig
Hogy változhatnék meg? Megőrültem?
Még mindig szeretlek, még mindig
Hogy változhatnék meg? Megőrültem?

Olyan vagy számomra, ki bizonytalan s ostoba, mint egy édes-keserű gyümölcs
A szerelmes üzenetek száma nem növekszik az egyre rosszabb komplexusom miatt
Nem tudom legyőzni a különbséget kettőnk között, s hallom ahogy a barátaid tovább suttognak.
Még egy jó viccen sem tudok nevetni
Olyan vagy, mint a tavasz, én pedig rettegek, hogy ez a szerelem a télbe fagyva végzi majd.
Félek, hogy megunod, hogy ennyire szánalmas vagyok...

Szeretlek, szeretem a bonyolult ajkaidat
A féltékenység apró jeleit, miket takargatni próbálsz

Fiatal vagyok még, egy kicsit gyenge s talán átlagos,
De te tökéletessé teszel, valaki különlegessé

Még mindig szeretlek, még mindig
Hogy változhatnék meg? Megőrültem?
Még mindig szeretlek, még mindig
Hogy változhatnék meg? Megőrültem?

Nincs semmi érdekes bennem, sajnálom
Egyedül én érzem ezt a távolságot, csak mert gyűlölöm önmagam
Utálom, hogy akkor elpirulok, mikor nem akarok,
Talán egy kicsit jobban kellene szeretnem magam...
Miattad, teszek egy próbát

Ne aggódj, nem fogok megváltozni
Szeretlek s jobban akarlak, mint bárki mást ezen a földön
A szerelmem igaz.
Te vagy számomra a Nap, mely csak rám ragyog,
A másik felem, mi egésszé varázsol

Még mindig szeretlek, még mindig
Hogy változhatnék meg? Megőrültem?
Még mindig szeretlek, még mindig
Hogy változhatnék meg? Megőrültem?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...