Topp Dogg ~ What's wrong with me? [나 왜이래]



Egész éjszaka nyitott szemekkel feküdtem álmatlanul, de semmi baj ezzel.
Ez nem azért van, mert kávét ittam,
Hanem mert, ma van az első randevúnk
Azt hiszem kínos lesz, de minden jól alakulhat, ha tényleg láthatom a szemeidet
Még soha nem voltam ilyen, de már most hiányzol, így előbb érkeztem.


Oh kedvesem, mi van velem?
Állandóan téged látlak, mindenhol
Csak rád tudok gondolni minden nap
Attól a pillanattól, hogy megláttalak

Tetőtől talpig az enyém vagy
Még smink nélkül is
Gyönyörű, gyönyörű vagy.

Tiszta vagy, mint egy pár új cipő
Akár a tűzijáték, vagy a buborékoló pezsgő
Oh kedvesem, a fények, az édes szavak, még a kis veszekések is kedvesek
Még ha egy lánybanda tagja is jönne oda hozzám,
Nem változtatnám meg a véleményem.

Nem készültem sok mindennel,
De szeretnék énekelni neked egy dalt
Eddig soha nem viselkedtem így, de a dallamod játszik a fülemben

Oh kedvesem, mi van velem?
Állandóan téged látlak, mindenhol
Csak rád tudok gondolni minden nap
Attól a pillanattól, hogy megláttalak

Tetőtől talpig az enyém vagy
Még smink nélkül is
Gyönyörű, gyönyörű vagy.

Fej, vállak, térdek, ujjak
Minden kis részed csodálatos
Minden reggel mosollyal kelek, amint rád gondolok
Kapzsi vagyok, holott már előadtam mindenem
Azt hiszem a szerelem megvakított
Mikor veled vagyok, gyorsan száll az idő
Túl sok fiú barátod van, ne beszélj velük többé!
Hová mész? Áll meg most, gyere ide!

Oh kedvesem, mi van velem?
Állandóan téged látlak, mindenhol
Csak rád tudok gondolni minden nap
Attól a pillanattól, hogy megláttalak

Tetőtől talpig az enyém vagy
Még smink nélkül is
Gyönyörű, gyönyörű vagy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...