Orange Caramel ~ Cried Uncontrollably [미친 듯이 울었어]



Ma volt, mikor megcsókoltál,
Ma volt, mikor elfogadtad a szívem,
Miért gondolok folyton erre?


A nélküled töltött napjaim olyanok voltak, mint a pokol,
Csak arra gondolok, hogy ki akarlak törölni, de nagyon hiányzol.


Őrülten sírtam,
Iszonyatosan gyűlöllek, mégsem tudlak elfeledni,
Őrülten táncoltam.
El akarlak feledni, semmire sem akarok gondolni

Ma volt, mikor megcsókoltál,
Ma volt, mikor elfogadtad a szívem,
Miért gondolok folyton erre?

Ma volt, mikor elhagytál,
Mikor eldobtad a szívem.
Miért gondolok erre folyton?

A nélkülem töltött napjaid, boldogok voltak?
Vagy talán te is olyan vagy, mint én s szenvedsz?

Őrülten sírtam,
Iszonyatosan gyűlöllek, mégsem tudlak elfeledni,
Őrülten táncoltam.
El akarlak feledni, semmire sem akarok gondolni

Ma volt, mikor megcsókoltál,
Ma volt, mikor elfogadtad a szívem,
Miért gondolok folyton erre?

Most menj messzire!
Azt hiszem meg fogok őrülni, kérlek menj messzire!
Most, kérlek menj!
Hogy ki tudjalak törölni a szívemből...

Yeah Yeah
Kérlek menj el, hogy elfeledhesselek...
Yeah Yeah
Kérlek menj el, hogy elfeledhesselek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...