E-Girls ~ ごめんなさいのKissing You [ Gomenasai no Kissing You]



Bár mindig együtt vacsorázunk, ő még mindig csak egy barát
Hidd el, nem tehetek mást, mint hogy bosszankondok

Sajnálom, ez az én hibám
Oh, Istenem, dühös vagyok!
Kérlek, figyelj rám, kedvesem!


A szavaim nem elegendőek hogy kifejezzem mit érzek?
SO-SO-SOS
Bár hibáztam,
Bo-Bo-Bocsáss meg!

Bocsáss meg, amiért megcsókoltalak,
Ez csak egy érzés...
Nem egyértelmű? Akkor se hagyd abba!
Kedvesem, maradj velem, szeretlek!

Sajnálom, adj még egy esélyt!
Siess és tedd meg gyorsan!
Még egyet szeretnék, nem tudok megállni
Ez az érzés lassan eléget!

A szívem hevesen ver a mellkasomban,
Szidj hát meg, mint egy rossz gyermeket!

Az arcára dühös kifejezés ült ki,
Ez az első alkalom, hogy ezt láttam, s meglepett
A szívem dübörögni kezdett, de friss érzés volt.

A mosolyod állandóan
Megbocsátásra késztet, bármiről legyen is szó
Ez sürgős, valaki mentsen meg!

Te is érzed ezt a zsibbadást, mikor tekintetünk találkozik?
SO-SO-SOS
A tett többet ér, mint a szavak
BO-BO-Bocsáss meg

Sajnálom, de szeretlek
Szeretnék még többet megszerezni belőled
Bűntudatom van...de ne hagyd abba!
Kedvesem, szükségem van rád most azonnal!

Sajnálom, megváltoztattam az életem
Úgy érzem, újjá születtem
Most azonnal, most ébredj fel!
Ez a város maga a paradicsom!

Elképzelem, milyen szórakoztató lehet minden
Pozitív vagyok, sétáljunk hát

Nem akarom elkövetni ugyanazt a hibát még egyszer
Nem hagyom, hogy a mosolyod felhők fedjék be

Sajnálom, hogy megcsókoltalak
Sokkal több lelkiismeretfurdalást okoz néhány jel,mint a szavak
Nem egyértelmű? Mégse állj meg!
Maradj velem kedvesem, szeretlek!

Bocsáss meg, s adj még egy esélyt!
Nézz szembe velem, légy hangulatban
Még egyet szeretnék, ne állj meg!
Ez az érzés majd feléget!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...