Alice Nine ~ +-



Korábban azt tanultam, hogy emlékezzek a válaszra,
Még ha minden olyan is, mint ahogy arra számítottam,
Hazugságok nélkül csak egy lyuk marad a fejedben.
Mi fog segíteni?
Ne fedd fel, mit rejtesz az álarcod mögött!


Pozitív vagy negatív, mindent el tudsz viselni?
A tisztelet vagy a rossz döntés határozza meg, ki lesz a vezető?
A saját értékrended szerint hozd meg a döntéseidet!

Nincs okom beállni a fehér madarak közé, ha én fekete vagyok,
Tehát ott maradtam, s nem mondtam egy szót sem.
De a szótlanság s a halál majdnem ugyanaz.

Ez az amit megtanultam.
A hangok is plusz mínusz jelentőségűek,
A tisztelet vagy a rossz döntés határozza meg, ki lesz a vezető?
Fényért kiáltok, a ragyogó Napba, felébredve az álmomból.

A fagyos reggel bezár, a jeledre várok
Nem akarom kihagyni a könnyeidet sem.
Mutasd meg mi is a célod!
Pozitív vagy negatív, mindegyiket el tudod fogadni?
A tisztelet vagy a rossz döntés határozza meg, ki lesz a vezető?

A saját értékrended szerint hozd meg a döntéseidet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...