SPICA ~ That Night ~ magyar fordítás



Szeretnék visszatérni, hisz nem cselekedtem helyesen.
De akkor, mint egy bolond...akárhányszor találkoztunk,
Az idióta büszkeségem miatt, bár a szívem hevesen dobogott, úgy tettem, mintha nem éreznék semmit.
Bolond voltam, hisz akkor még nem tudtam, hogy te vagy az életem.


Mikor szakítottál velem, szerettem volna beléd kapaszkodni, de a büszkeségem miatt nem tettem.
Csak reméltem, hogy mi ketten végül ismét egymásra találunk, mintha csak egymás végzetei lettünk volna.
hagytalak menni, mégis hiányzol.
Minden egyes levegővételemmel téged lélegezlek be.
Ismét itt sétálok, várakozva.
Ha tudod mit érzek, kérlek mondj valamit, mondj valamit!

Azon az éjen hozzád rohantam, pont ahogy ma is.
A gyönyörű emlékeimben, a könnyeimben, még mindig jelen vagy.
Azon az éjen hozzád rohantam, csak úgy ahogy ma is.
Még mindig emlékszem rád, még mindig...

Forgassuk vissza az időt!

Egy, kettő... te és én.
Mint a homokszemek, nem tudjuk felmérni a szerelmünket. Most mégis itt a búcsú ideje.
Mikor kinyitom a szemeimet, a könnyeim elhalványítanak mindent.

Kérlek lépj hozzám, gyere ide, erre a helyre mely mindentől távol van.
Belém olvadtál, nem tudom menekülni.
Kedvesem, gyere vissza!

Azon az éjen hozzád rohantam, pont ahogy ma is.
A gyönyörű emlékeimben, a könnyeimben, még mindig jelen vagy.
Azon az éjen hozzád rohantam, csak úgy ahogy ma is.
Még mindig emlékszem rád, még mindig...

A szívem nem nyerhet a józan eszemmel szemben.
Csak az ostoba büszkeségem miatt elégszem meg a barátságoddal.
Csak a remény maradt, hogy visszatérsz hozzám.
Üresen töltöm a napjaimat.

Megszállottan reménykedem egy véletlenben.
A közös emlékeink és a szerelmünk miatt...remélem visszatérsz.
Gyűlölöm ezt a ragyogó napfényt, ezt a csodás napot.
Még csak elrejteni sem tudom miatta a könnyeimet.

Azon az éjen hozzád rohantam, pont ahogy ma is.(3x)
Még mindig emlékszem rád, még mindig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...