APink ~ No No No ~ magyar fordítás



( Ez a dal tényleg remek. Ha kétszer meghallgatod, teljesen magába szippant, s nem enged el többé! >.<)

Ne légy szomorú, oh ne, ne, ne
Nem vagy egyedül, oh nem, nem, nem
Mindig is te voltál a fény a számomra,
Fogd meg a kezem, gyere és vezess,
Mindig erőt öntök majd beléd!

Mindig velem voltál, mikor nehéz volt,
Gyengéden mellém léptél és megcsókoltál.
Az ölelésed csodálatos, ilyet soha nem éreztem még.


Néha nehéz dolgok is elérnek?
Miért próbálsz egyedül küzdeni a fájdalommal?
Mikor a fények egyesével kialszanak, én ott leszek, hogy világosságot hozzak!

Ne légy szomorú, oh ne, ne, ne
Nem vagy egyedül, oh nem, nem, nem
Mindig is te voltál a fény a számomra,
Fogd meg a kezem, gyere és vezess,
Mindig erőt öntök majd beléd!

Hosszú ideig tartott, igaz?
Miért hajtod le a fejed egy szó nélkül?
Mikor az emberek egyesével elhagynak,
Én ragyogok majd neked!

Ne légy szomorú, oh ne, ne, ne
Nem vagy egyedül, oh nem, nem, nem
Mindig is te voltál a fény a számomra,
Fogd meg a kezem, gyere és vezess,
Mindig erőt öntök majd beléd!

Mindig is te adtál erőt,
Mindig hittél bennem,
Mikor mindenki más azt mondja, hogy hagyd abba,
Én válok az utolsó szerelmeddé, kihez bármikor fordulhatsz.

Ne légy szomorú, oh ne, ne, ne
Nem vagy egyedül, oh nem, nem, nem
Mindig is te voltál a fény a számomra,
Fogd meg a kezem, gyere és vezess,
Mindig erőt öntök majd beléd!

8 megjegyzés:

  1. Mikor megjelent ez a dal akkoriban találtam rá én erre a szerzeményre. akkoriban sokat hallgattam. :) de mostanában nem is hallottam. jó látni most mégis hogy mi a pontosabb fordítása :) (szoktam nézni hogy melyik dalnak mi a szövege)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uh, mikor kijött, nem is hallgattam meg, vagy nem emlékszem, hogy megtettem volna. >.< Már bánom, szerintem iszonyat jó, beleragad az ember fejébe, és nem tudja kiverni egy jó ideig. :D

      Egy ideje minden nap hallgatom hajaj.XD

      Törlés
  2. :) hát ilyen az ember. sokmindenen csak átsiklik. :)
    én épp ezért szoktam csak úgy találomra kiválasztani egy-egy dalt, előadót és hallgatni. :) sok zenét így ismertem meg. és aztán persze a többi szerzeményét is megnézem hátha az tetszik. :)

    nekem a klipje tetszett még nagyon ennek a dalnak. :)

    én mostanában az új 4 minute dalt hallgatom. :) nem erre számítottam tőlük, de tetszik. nem a kedvencem de hallgatom. meg kell még szoknom. valahogy nem ilyenre számítottam tőlük. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen! A klipje! Jó, hogy mondod, nagyon tetszett! Egyébként is, valamiért szeretem, ha a lányok így viselkednek, nem pedig "szexisen", mármint nyíltan.

      Én is így szoktam egyébként, ha megkedvelek egy előadót, letöltöm az összes fellelhető albumát és meghallgatom. Csak rám az APink nem tett túl mély benyomást. Ez a dal viszont megváltoztatta a véleményem. :D

      Omo új 4Minute dal? Na gyorsan meg is keresem!:D

      Törlés
    2. na igen. ennek nem tudok örülni. ahogy én észrevettem, az előadók kezdenek felnőni. már nem a cuki énjüket mutatják hanem a szexysebbet. nem mintha nem örülnék, vagyis nem vagyok homosexuális vagy valami, csak nem ezt szoktam meg. ez nekem egy kicsit sok. :) nem tudom másoknak mi a véleménye, nekem ez.

      nekem ebben az APink dalban főként az tetszett hogy szinte egyből megkezdte lendületesen a dalt.
      A többi nekem sem tetszett, talán egy, esetleg kettő. :)

      a 4minute dalt meg én is csak véletlenül találtam meg. pedig kedvelem őket. nagyon. :)

      Törlés
    3. Nekem gyakran szokott hiányozni egy előadónak a régi énje, az amit megszerettem. De rá kellett jönnöm, hogy harminc évesen nem pattoghatnak örökké, mint 16 évesen. Persze ez a zenei változást is maga után vonja, s ez érint inkább nehezen.
      Általában jól kezelem ezt a dolgot, csak ne legyen túl "szexis" egy klip vagy dalszöveg. Ezeket nem szeretem. Pl nagyon szeretem a Girl's Day-t, de a Female President klipje nekem már túl sok volt. Lehet, hogy azért mert lány vagyok, de sok volt.
      A fiúktól sem szeretem ezt a viselkedést, mármint klipekben. Ennek semmi köze nincs a zenéhez. Jó persze sok csaj " megőrül", ha meglátja a kedvencét, teszem azt zuhanyzás közben ( MBLAQ - Y), de..nekem nem jön ez be. ( Omo, miféle gondjaim vannak >.>)

      Nézzenek ki jól ha muszáj, de ne ez legyen az elsődleges. Vagyis nem ennek kellene lennie.

      Hmm a 4minute régi dalait szeretem nagyon, de a mostaniak közül, az egyik tetszik, a másik nem. Magyarán ( nem tudok fogalmazni) régen mindegyik szerettem, manapság meg ( az újak közül) egyik tetszik, egyik meg nem. Nem tudom miért.:D De ettől függetlenül még jók:)

      Törlés
    4. Hát végülis ők tudják hogy milyen zenét és klippet adnak ki. lehet hogy ott ez kell.
      nekem a female president klipje nem kifejezetten a mutogatás miatt nem tetszik, hanem a háttérben lévő jól kivehető fél dávid-csillag szúrja a szemem. ez rontja el. de összességében mint dal meg videóklipp az tetszik.

      igen tudom mit akarsz mondani. ugyan így vagyok a 2ne1-el. remélem ami március elején jön majd az jó lesz. a 4minute-tal meg úgy vagyok hogy ez nem nyerte el eddig a tetszésemet.

      Törlés
    5. Hát végülis ők tudják hogy milyen zenét és klippet adnak ki. lehet hogy ott ez kell.
      nekem a female president klipje nem kifejezetten a mutogatás miatt nem tetszik, hanem a háttérben lévő jól kivehető fél dávid-csillag szúrja a szemem. ez rontja el. de összességében mint dal meg videóklipp az tetszik.

      igen tudom mit akarsz mondani. ugyan így vagyok a 2ne1-el. remélem ami március elején jön majd az jó lesz.
      a 4minute-tal meg úgy vagyok hogy ez nem nyerte el eddig a tetszésemet.

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...