T-ARA ~ What Should I do MV+ Így készült



Ez...valami megdöbbentő. Engem nagyon meglepett, mert nem ilyenre számítottam. Érdekes volt végignézni, és ha őszinte akarok lenni, elsőre kicsit zavart voltam az egésszel kapcsolatban.
 Igazából sokkal jobban örültem volna, ha ballada marad ez a ballada, de másodszorra igenis tetszik. Néhol a ruhák kicsit merészek számomra, ( EunJung falatnyi nadrágjára gondolok többek között, meg az épp hogy valamit takaró szoknyákról) de tényleg tetszik. Egészében elégedett vagyok a képi világgal ( bár ebből a videóból nem sokat látni), a ruhákkal, a hajakkal...
Maga a zene is érdekes volt, és tetszett is de fáj a szívem egy picit. Oké, tényleg tetszik ez a fajta retrós dolog, de annyira akartam az a lassú számot, hogy akaratlanul is elégedetlen lettem. Egyébként büszke vagyok a lányokra, nagyon is.:)
Viszont...valahogy furcsa érzésem van a dologgal kapcsolatban. Nem tudnám megmagyarázni mi ez, de azt hiszem ez a dal nem lesz a kedvencem tőlük. Lehet, hogy a későbbiek során nagyon megszeretem majd, de most még a "tetszik" kategóriába sorolom. 

Már a fordításnak is nekifogtam, de nem szeretném az első angol szöveget lefordítani, mert normális magyar átiratot akarok adni lol.
Valamiért egy nagyon-nagyon kicsit emlékeztetett a Hello Venus - Venus c. klipjére a helyszín, nem tudom miért >.<
Qri iszonyatosan gyönyörű itt, legalábbis szerintem. :D Viszont EunJung haja nagyon nem tetszik >.> Vissza akarom kapni a sötét haját >.< 
Nektek hogy tetszett?

Egyébként...kicsit fura, hogy ez előbb került fel, mint a hivatalos MV. CCM...elkerülhetted volna ezt a dolgot, ha feltöltöd akkor a videót, mikor a rajongók fel is vehetik...
*Csak vita van ebből is...nevetséges.*

3 megjegyzés:

  1. Nem tudom...nekem még mindig fura egy kicsit ( pedig sokszor hallgattam meg >.> nagyon fura, hogy nem jön be annyira ez a dal. CSAK.MERT.T-ARA.
    Ez eddig valamiféle alapvető dolog volt nálam, hogy imádom minden számukat. Ez is jó, csak nem annyira. Legalábbis eddig. Szerintem igényes munka volt, csak valahogy nem az én stílusom annyira XD
    Ruházattal semmi bajod?:D Azt mindjárt gondoltam:D:D
    Ah Eunjung haja...XD Én sírok rajta. Igaz az arca így is szép, de valahogy nekem ez nagyon fura. A szeme annyira nem zavart, igaz nem is figyeltem.
    Ó igen a hangja annál a résznél. Azt hiszem tudom mire gondolsz... Mikor vagy három másik robothanngal együtt emeli fel >.< Kicsit fura volt, de élőben meghallgatnám milyen.:D
    Hyuna?:D Ezt meg sem hallottam XXDXD de értem amúgy a hasonlatot:D

    VálaszTörlés
  2. Na akkor ha hallom az unicum szót menekülök xD Amúgy ám meglepődtem, hogy le tudtam nyomni ilyen vackokat magamon mikor a gyümölcsös piákat se szeretem aztán azok tényleg kis bolhafingok >< nem is tudom mi lesz jövő héten, mert nem lesz ofő és 2 nap 4-5 óránk lesz. tuti megint el akar majd ráncigálni a gyerek >_> ha sikerül neki majd valamilyen whiskyt kérek had fogyjon csak a pénze xDD de inkább elutasítok minden ajánlatot. meglátom már nemmel köszönök xD

    amúgy tényleg, hallottad Naoya cover albumáról a számokat? szép balladákat hozott össze *_*

    VálaszTörlés
  3. na, jobb is ha menekülsz, olyan förtelmet gyártani se lenne szabad :D:D legalábbis szerintemXD Hát, gondolom egy pohár legyűrése után jött a többi:D Így szokott az lenni. :D napi 4-öt óra! AWW de jó is az:D Mondjuk én mindent megadnék, ha újra suliba járnék...az se lenne baj, ha napi 10 órám lenne:D

    EZAZXD Had fogyjon a pénze, ha már ő rángat el inniXDXD

    Nem! Még nem hallottam, de gyorsan bepótolom! ( Egyből ugrik, ha ballada szót hallXD)

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...