T-ARA ~ What Should I do MV+ Így készült



Ez...valami megdöbbentő. Engem nagyon meglepett, mert nem ilyenre számítottam. Érdekes volt végignézni, és ha őszinte akarok lenni, elsőre kicsit zavart voltam az egésszel kapcsolatban.
 Igazából sokkal jobban örültem volna, ha ballada marad ez a ballada, de másodszorra igenis tetszik. Néhol a ruhák kicsit merészek számomra, ( EunJung falatnyi nadrágjára gondolok többek között, meg az épp hogy valamit takaró szoknyákról) de tényleg tetszik. Egészében elégedett vagyok a képi világgal ( bár ebből a videóból nem sokat látni), a ruhákkal, a hajakkal...
Maga a zene is érdekes volt, és tetszett is de fáj a szívem egy picit. Oké, tényleg tetszik ez a fajta retrós dolog, de annyira akartam az a lassú számot, hogy akaratlanul is elégedetlen lettem. Egyébként büszke vagyok a lányokra, nagyon is.:)
Viszont...valahogy furcsa érzésem van a dologgal kapcsolatban. Nem tudnám megmagyarázni mi ez, de azt hiszem ez a dal nem lesz a kedvencem tőlük. Lehet, hogy a későbbiek során nagyon megszeretem majd, de most még a "tetszik" kategóriába sorolom. 

Már a fordításnak is nekifogtam, de nem szeretném az első angol szöveget lefordítani, mert normális magyar átiratot akarok adni lol.
Valamiért egy nagyon-nagyon kicsit emlékeztetett a Hello Venus - Venus c. klipjére a helyszín, nem tudom miért >.<
Qri iszonyatosan gyönyörű itt, legalábbis szerintem. :D Viszont EunJung haja nagyon nem tetszik >.> Vissza akarom kapni a sötét haját >.< 
Nektek hogy tetszett?

Egyébként...kicsit fura, hogy ez előbb került fel, mint a hivatalos MV. CCM...elkerülhetted volna ezt a dolgot, ha feltöltöd akkor a videót, mikor a rajongók fel is vehetik...
*Csak vita van ebből is...nevetséges.*

11 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik a szám, lehet, hogy balladaként többet ki tudtak volna belőle hozni, mert tényleg szépen szólt a dolog az elején de így is jó :D El tudom képzelni, hogy később kiadnak 1 ballada verziót is vagy alapból így adják majd ki. Amúgy ebbe a balladás részbe nekem nem tetszett Eunjung része >< A hallókészülékemnek úgy nem illett oda az a kiemelés (gőzöm sincs, hogy hívják igazából de ez olyan frappánsnak tűnt ><) ahogy van xD A pörgősebb részben már nincs nyűgöm az jó :D Bár nálam is olyan ez a szám, hogy "oké, ez jó" de nem "aztarohadtleborultszentségit ez **** jóóóó!! *o*" xD Mondjuk ki tudja mi lesz a végén a jeon won diary először kicsit se tetszett aztán az egyik kedvenc számom lett ><
    Ja meg a szám végén Hyomin része... hát arról totál Hyuna ugrott be. Még a hangja is majdnem olyan szerintem ><
    A ruházattal nekem semmi bajom sincs (xD) Eunjung szőke haja se zavar viszont az a kék kontaktlencse... na az förtelmes szerintem >_> (barna szem b*zi, más nem tetszik neki szóval nem lényeges xD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom...nekem még mindig fura egy kicsit ( pedig sokszor hallgattam meg >.> nagyon fura, hogy nem jön be annyira ez a dal. CSAK.MERT.T-ARA.
      Ez eddig valamiféle alapvető dolog volt nálam, hogy imádom minden számukat. Ez is jó, csak nem annyira. Legalábbis eddig. Szerintem igényes munka volt, csak valahogy nem az én stílusom annyira XD
      Ruházattal semmi bajod?:D Azt mindjárt gondoltam:D:D
      Ah Eunjung haja...XD Én sírok rajta. Igaz az arca így is szép, de valahogy nekem ez nagyon fura. A szeme annyira nem zavart, igaz nem is figyeltem.
      Ó igen a hangja annál a résznél. Azt hiszem tudom mire gondolsz... Mikor vagy három másik robothanngal együtt emeli fel >.< Kicsit fura volt, de élőben meghallgatnám milyen.:D
      Hyuna?:D Ezt meg sem hallottam XXDXD de értem amúgy a hasonlatot:D

      Törlés
    2. Na és most, hogy állsz vele? még mindig úgy? :D én már egészen kedveltem ><
      VISZONT a makingben azon a vigyori fejes kitakaráson kikészültem xDD mindent a képzelet erejére bíznak >w<
      Újranézve annál a résznél mikor a bárban vannak tényleg fura az a szőke haj, néha már fehérnek látom de lehet csak szar a szemem xD
      xDD gomeeen. de szakadjak meg akkor is hasonlít xD csak nem tudom melyik rohadt számában hallottam azt ami hasonlít erre. egész nap ez cseszte a csőröm xD

      Törlés
    3. Még mindig ugyanúgy vagyok. Tetszik a dal, de nekem kicsit furcsa, még. Pedig sokat hallgatom, és próbálok rájönni, hogy mi az ami annyira furcsa benne.:D De kedvelem, kedvelem, nincs vele bajom:D
      A képzeletre :D Hát abban nem szenved senki sem hiányt:D:D

      Nem, nem szar a szemed :D Hah, az a haj nagyon nem tetszik nekem. De hát van ez így:D

      Igen, valóban hasonlít, de ezt kissé sértetten ismerem el:D Nem ám!:D Én sem tudnám megmondani, de tényleg hasonlít valahogy.:D

      Törlés
    4. Amúúúgy most nézem, hogy hülye vagyok, mert tényleg úgy van, hogy van 1 ballada meg a pörgősebb szám >< a Do You Know Me a ballada a What About Me meg a pörgentyű... hát totál nem tudtam xD ahhh... elásom magam xD (most amúgy elég fura hangulatban vagyok, mert a totál antialkeszt ma a kedves kis oszt társai leitatták xD)

      Fogd fel úgy, hogy még mindig jobb, mint ha neon zöld lenne xD

      Törlés
    5. Hooooooooooooooooooooooooooooogy?:D Az anti alkoholista beivott? Jééé mik vannak:D Remélem legalább jó volt, és másnap sem akadtak problémák:D

      Hát én még mindig nem vagyok képben a dalcímekkel:D Mindegyiknek van vagy 3 >.> Nem értem, de nem is baj szerintem.D:D Jelentem, megnéztem az első élőjüket, és beleszerettem a dalba, lol. :D


      Törlés
    6. Jaaa~ 1x nem figyelek oda, hogy mire mondok igent aztán ez lesz a vége xD Hát kicsit se értem mit lehet ezekbe szeretni, szerintem mind úgy szar ahogy van xDD Hozták az a hülye jagert is, na az volt a legszarabb, igaz valami karácsonyi kiadás volt és a többiek is azt mondták, hogy szar de tényleg förtelem volt >< ráadásul miatta végig ez a hülye szám ment a fejembe xD https://www.youtube.com/watch?v=BT4env-Tw2o

      Jó kis előadás volt, nem csodálom, hogy rabul ejtette kis szívedet ><

      Törlés
    7. FÚÚÚÚÚÚXD A jéger mocskos gusztustalan, legalábbis szerintem...fújj. A legtöbb alkohol undorító számomra.XD Van kivétel, de nem szívesen próbálok ki ilyen dolgokat. Valahogy brr. De a jéger a legrosszabb amit eddig ittam...ja nem...az Unicum.XD Annál semmi sem rosszabbXD

      Hmmm így van, jó volt:3

      Törlés
    8. Na akkor ha hallom az unicum szót menekülök xD Amúgy ám meglepődtem, hogy le tudtam nyomni ilyen vackokat magamon mikor a gyümölcsös piákat se szeretem aztán azok tényleg kis bolhafingok >< nem is tudom mi lesz jövő héten, mert nem lesz ofő és 2 nap 4-5 óránk lesz. tuti megint el akar majd ráncigálni a gyerek >_> ha sikerül neki majd valamilyen whiskyt kérek had fogyjon csak a pénze xDD de inkább elutasítok minden ajánlatot. meglátom már nemmel köszönök xD

      amúgy tényleg, hallottad Naoya cover albumáról a számokat? szép balladákat hozott össze *_*

      Törlés
    9. na, jobb is ha menekülsz, olyan förtelmet gyártani se lenne szabad :D:D legalábbis szerintemXD Hát, gondolom egy pohár legyűrése után jött a többi:D Így szokott az lenni. :D napi 4-öt óra! AWW de jó is az:D Mondjuk én mindent megadnék, ha újra suliba járnék...az se lenne baj, ha napi 10 órám lenne:D

      EZAZXD Had fogyjon a pénze, ha már ő rángat el inniXDXD

      Nem! Még nem hallottam, de gyorsan bepótolom! ( Egyből ugrik, ha ballada szót hallXD)

      Törlés
    10. Szerintem is, megnyugodhatsz xD Főleg, hogy mostanában egyesek igen sokszor itthon vannak... >_> el kéne már költözni innen xD
      Jó ám >w< igaz most azt mondták, hogy tanulni kéne, mert az ofő valahogy összerakott egy 80 oldalas anyagból álló dogát xD és még lesz 1 másik doga is. de, hogy honnan szedte ezeket a dolgokat azt nem tudom, mert nekünk le nem adott ennyi vackot az biztos xD
      Hát most én se mondom, hogy szar a suli, mert elszórakozok ott. >< (közben sulit is váltottam *büszke fej ><*)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...