T-ARA ~ What Should I Do ~ LIVE | M! Countdown COMEBACK



Úr Isten! Az normális, hogy én most szerettem bele ebbe a dalba? Nem tudnám elmagyarázni, de ahogy megnéztem az első fellépésüket...hát, imádtam.

Egyébként teljesen meg vagyok zavarodva, ami a dalcímet illeti... A koreai címe "What Should I Do" [Na ottokhae], ám még itt is úgy írják ki angolul, hogy " Do You Know Me". Akkor most mi? Khm, lehet, hogy csak én vagyok ennyire értetlen, de kicsit megkavarodtak a dolgok a fejemben. Nos, mindegy is, a lényeg, hogy szeretem, szeretem a dalt. :D

2 megjegyzés:

  1. Eddig is imádtam mind a 6 lányt, de ezután már végleg szerelmes vagyok mindegyikbe! :DDDDD Soyeon ha rám nézne már akkor dobnék egy hátast, nem kell még csókot se küldenie. :))) Eunjung-nak még ez a szőke haj is jól áll amióta ilyen sexy rövid haja van. Hyomin pedig ebben a kék ruciban amit a klipben visel.... Kész! :))))))♥

    A dal címével ne foglalkozz. 나 어떡해 egyértelműen a What should I do. Szerintem. Már csak a többi szöveget nézve is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ezek után...én imádom ezt a dalt :3 Eleinte nem nagyon voltam oda érte, de ezt az előadás mindent megért :D Kár, hogy a rajongók...olyan...halkak. :(

      Aww az a rész, mikor Soyeon.tól hanyatt esnek a fiúk, valami remek :D:D Én Qri hajáért vagyok oda, nagyon tetszik, EunJung-é annyira már nem...De attól még gyönyörű <3

      Hát Hyomin nem hiába a szexi csaj a bandában XD Nagyon csinos, meg kell hagyni:D

      Ó, már inkább nem töröm rajta a fejem:D Feladtam:D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...