FT - Island ~ Siren ~ magyar fordítás




( Szabina kérésére :))

Mikor a napjaim ilyen nyomasztóak,
Úgy érzem meg fogok fulladni.
Adj valamit, ami meggyógyít!
Még annyi mindent kellene véghez vinnem!
Sokkal többet, mint amit tegnap tettem.
Túl fiatal vagyok, hogy magamban tartsam ezeket az érzéseket!


Azt kellene tennem, amit igazán szeretnék, míg fiatal vagyok.
Míg fiatal vagyok...

Táncolj velem, énekelj velem!
Tombolj velem, beszélj hozzám!
Sikolts csak még egyszer!
Mindenki táncoljon együtt, énekeljen együtt!
Bulizzunk, míg meg nem őrülünk,
Sikoltsunk még egyszer!

Ha elveszíted az eszed, ne aggódj,
csak légy boldog!
Ha nem veszed magadra a dolgokat, és csak mosolyogsz, az nagyot fog ütni!
Nem akarsz tenni egy próbát?

Azt kellene tennem, amit igazán szeretnék, míg fiatal vagyok.
Míg fiatal vagyok...

Táncolj velem, énekelj velem!
Rázd velem, beszélj hozzám!
Sikolts csak még egyszer!
Mindenki táncoljon együtt, énekeljen együtt!
Mindenki tomboljon együtt!
Bulizzunk, míg meg nem őrülünk,
Sikoltsunk még egyszer!

Igazán lustának érzem magam,
mint egy macska, ki csak piheg egész nap.
Ne kételkedj abban, mire is vagy képes!
Ne csak azt mondogasd, hogy "majd holnap..."

Kövess és táncol, énekelj, legalább ma!
Kövess és tombolj, beszélj hozzám!
Sikolts csak még egyszer!
Táncolj velem, énekelj velem!
Tombolj velem, beszélj hozzám!
Élvezzük az éjszakát, sikoltsunk még egyszer!

2 megjegyzés:

  1. NAGYON szépen köszönöm!!! IMÁDOM!!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! Nagyon szívesen fordítottam, és ahogy mondtam, bátran küldd a többi címet, ha lesz kedved!:):)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...