Hát hellllo! Itt van újra a hagyományos listám az év dalairól. Én ezeket hallgattam a legtöbbet, valamint ezek azok amik valamiért sokat jelentenek nekem. Hát, elmondhatom, hogy nagy részüket egy időben kaptam kézhez, így még az sem befolyásolt, hogy melyik jelent meg előbb -szóval nem untam bele egyikbe sem, és nem is hallgattam sokkal többször.
Nos, el kell, hogy mondjam...nem csak ezek a dalok nőttek a szívemhez, hanem sok más is, de ezeket...még ezeket is szörnyen nehéz volt kiválasztani! Rangsorolni meg...felért egy öngyilkossági kísérlettel. De most csak klipes számokat használtam fel, szóval ~
Sajnos csak koreai dalokkal tehetem ezt meg, mert a japánokat azonnal letiltják -.- A kínaiak közül pedig nem szeretek annyi előadót
Lehet, hogy tőlem egy kicsit furcsa lesz, de az évem is az volt >.>
Nektek van listátok? Vagy csak kedvenceitek? Hát meséljetek róla.:D Mit szóltok az enyémhez? Kíváncsi lennék~~
Azta a T-ara számokon kívül is ismertem néhányat >w< Sőt volt 1 olyan fiú banda szám amiből bejött 1 rész °o° (a fiú bandák valahogy eszméletlenül nem fekszenek ><" ebbe csak enyhe félreérthetőség van de nincs homokszem a gépezetben nyugalom xD)
VálaszTörlésAmúgy volt olyan, hogy csak néztem, hogy "eh? ez is idén jött ki?" hosszú volt ez az év ~_~
Meg persze néhány meg is tetszett innen szóval kezdhetek ismerkedni velük :D
Hm nekem ebben az évben... ha csak Kpop akkor:
ugye a T-ara dolgok (N4 is meg a QBS is)
Nine Muses: Dolls,Wild,Gun,Glue (jah, ők nagyot arattak xD)
Girl's Day: Expect,Female President
4minute: What's Your Name
hát azt hiszem csak ennyi... szörnyű nő uralom xDD
Uhúú :D Kösz a hozzászólást :D
TörlésVolt egy fiúbanda szám, ami tetszett? Mi volt az, mi volt az?:D Jajj ilyenkor úgy örülök ám, mikor azt mondják az emberek, hogy tetszett valami (bármilyen zene) amit mutatok.:D Tök jó érzés XD (Ne kérdezd, nem vagyok teljesen beszámítható per pillXD)
Igen, nagyon hosszú volt az év, ez igaz, vagy egy hetet ültem a számok felett, hogy mit is válasszak ( közben beleszerettem a T-ARA új számába lol). XD
A japánt is leírhatod, meg bármelyiket, én csak azért nem csináltam videót...mert azonnal letiltanak -.-" ( Jó ezt meg is értem valamilyen szinten azért...XD)
A 4minute nekem nagyon nem jött be ebben az évben. Nme tudom miért, de semelyik daluk sem tetszett.
Jáh a nőuralomXD Jó is az cccXD
Mostanra már több fiú banda száma is egészen tetszik, nem tudom milyen szuper erőd van de le a kalappal xD
TörlésAz egyik a 19. (nem tudtam visszatekerni a nevükre, mert mostanában valamilyen eszméletlenül tetü netem van ><) itt, halál fura módon de a magashangú gyerek része tetszik °_° aztán a 6. a Day by Day-es rész egészen tetszik, meg a 4. Az ő nevüket asszem megjegyeztem. Exo ugye? ><
tyhűűű na ezt nem kellett volna mondanod xDD figyelmeztetlek, rohadt sok lesz xD
AAA - Miss you
AAA - Hohoemi no Saku Basho
AAA - PARTY IT UP
AAA - Love Is In The Air
AAA - Eighth Wonder
AAA - Koi Oto to Amazora
AAA - MASK
AAA - I KNOW YOU KNOW
AAA - Chiaki&Misako - TRAP
AAA - Hidaka&Shuta - Believe
AAA - Misako&Nishi - drama
Naoya - néhány cover amiknek nem tudom a címüket ><"
Nishi - do shiyou ka
Ayumi Hamasaki - Ivy
Ayumi Hamasaki - Feel the Love
Ayumi Hamasaki - Bye-bye darling
Crossfaith - We Are The Future
Crossfaith - Eclipse
Coldrain - THE REVELATION
CODEREBIRTH - Division
Destrose - Headless Goddess
The Gazette - INSIDE BEAST
The Gazette - THE STUPID TINY INSECT
The Gazette - TO DAZZLING DARKNESS
GreeeeN - Sakura color
Koda Kumi - TOUCH DOWN
Loka - ALIVE Acoustic Version
Loka - NAKED TO MY SOUL
Maximum the Hormone - Yoshu Fukushu
Maximum the Hormone - A-L-I-E-N
One Ok Rock - Deeper Deeper
One Ok Rock - Smiling down
One Ok Rock - Be the light
Kokia - Battle of destiny
Kokia - Kioku no Hikari
Linked Horizon - Guren no Yumiya
Nekem is csak az az 1 szám jött be a többi igen gyengusra sikeredett ><
Dominák :o xD
Jah telefonrol valaszoltam, szal bocs az ekezethianyertxd meg egyebekert xd
TörlésHat, lehet, hogy neked nem lesz akkora durranas a dolog :D De ettol meg be kellett szamolnom rola xd
TörlésOh, hat sajnos ilyen techikai dolgokban nem vagyok otthon.:/ (pedig szeretnek, na majd egyszer xd) Csak ugy kb. tudom megkulonboztetni h "szerintem ez tok jo", szoval meg fejlodnom kell >.< XD
O! Es kerdeznem kell valamit... Mondd csak, Ruki tenyleg egy torpe, vagy ez csak tulzas? :'D
Hmm az EXO akkor nem volt hosszùéletű? XD Na nem baj, majd jön valami más:) De hogy azt a kettőt megszeretted, az is csodás!:)
TörlésHm igazábòl értem amit mondasz a dobokkal és Pl. Yoshikivel. Nem tudom pontosan hogyan mondjam ezt...mert ìgy nem igazán értek hozzá, csak azt mondhatom amit hallok. Ès tényleg, mintha minden dalban ugyanaz lenne. Mmint ilyen szempontbòl, ahogy hallani lehet. Erre amùgy fel is figyeltem, de valahogy...nem "akadtam fenn rajta", mert gondoltam, az ùgy jò, és nem is foglalkoztam vele tùlzottan. >.<De ha odafigyelek, és például veszem mellé Kait, akkor az ùgy tényleg más. Legalábbis, ha a dobjátékra figyelek.
Mondjuk a Yoshiki szindròmát érzem az Alice Nine dobosán is (Nao), pedig ők a kedvenc vk bandám. Na meg a D'espairsRay, de az utòbbi sajnos feloszlott...legnagyobb bánatomra. Az utolsò albumukat hònapokig hallgattam egyfolytában, minden egyes számot! (Dope, Devils parade, 13, Death Pont,Love is dead...meg ùgy mindegyik )
Hah...még mindig remélem a visszatérésüket. Hmm.
Èn még mindig várom, hogy a gazette valami ütőssel térjen vissza. De, vègülis megtörténhet!:)
ÁWÁWÁWÁWÁWÁW igen, hallottam, és tényleg jó, és az új számuk is! ( kivételesen nem voltam lemaradva...XD) Tényleg jó lett, és büszke is vagyok. Az AVEX meg kivételesen ne kapja be XD Most örülök, hogy feltették az egész klipet.:)
TörlésGiru? Öhm, Girugamesh? Igazából nem nagyon vagyok rajongójuk, nem mondom, hogy nem szeretem őket, inkább azt, hogy nem ismerem. Még nem volt alkalmam meghallgatni igazán milyen zenét játszanak, de most utána nézek. >.< Miért, te mész esetleg?:)
igenigen most nem kell akasztásra vinni az Avex embereit xD
TörlésJaja, elvileg a legújabb albumról fognak főleg előadni (ami szerintem nem lett rossz) szóval majd arról nézegess dolgokat :D Annyira én se ismerem őket, mint pl egy AAA-t vagy hasonlókat de már hívtak Miyavira mondoom nem megyek, mert kb 6 számot szeretek tőle, azokat is régen csinálta amit meg mostanában alkot az kicsit se tetszik >< aztán An Cafe koncertre is hívtak, róluk csak az volt meg, hogy nagyon szivárványpónik ezen kívül 1 számot ismerek tőlük szóval azt is passzoltam így erre már igent kellett mondanom xD szóval, igen én megyek >w<
Hát ez nem a kedvenc A Cafe számom...XD Már ha van olyan. Nekem kicsit furcsák. ha már ilyen csilli villi dologról van szó, akkor LM.C. Őket szeretem, de tényleg. Kár h nem voltam a koncertjükön...bánni fogom örökre...:/
TörlésYA! Miféle látáskárosodás? Virtuális seggberúgás elküldve. CC
TörlésSzia! Érdekes a lista, és -ahogy tavaly is- most is mutattál olyat, ami megtetszett.
VálaszTörlésIdén nekem nagyjából ezek voltak sorszám nélkül:
SPICA – Lonely
SPICA – Tonight
Yozoh – Again and Again
BAP – One Shot
FT Island – I’m Saying
Secret – Talk That
T-ara – No 9.
T-ara – I Know the Feeling
T-ara – Jeon Won Diary
2Young – Serendipity
Girls Generation – I Got a Boy
Kim Taeyeon – Bye
2NE1 – Fallin in Love
CN Blue – I’m Sorry
Ha Yeon, Kang Ha Neul – Atlantis Princess
Apink – No No No
Rania – Just Go
Jung Dong Ha – Mistery
After School – Heaven
Girls Day – Expectation
Szia:) Köszönöm a hozzászólást :)
TörlésÓh, akkor örülök! Mármint, ha sikerült olyat mutatni, ami megtetszett. Ez mindig jó érzés:):)
A dalok amiket felsoroltál nekem is tetszenek, és szeretem is őket, kivéve a Fallin in Love - ot. Valamiért nem jött be, de magyarázatot nem tudnák adni. Akkor inkább a Do you love me lenne az amit választottam volna. :/
A többi számot szeretem, a T-ARA dalokat pedig különösen >.< De ez azt hiszem teljesen egyértelmű. :D
Az én listám nem annyira változatos. Tele van CCM-es előadókkal. :) Nálam a sorrend számít, az alapján állítottam össze, mennyit hallgattam a számokat. Mivel áprilisban volt egy winchester cserém, ezért lehet pár szám kimaradt. (Elveszett minden addig összegyűjtött zeném.) Akkor a lista:
VálaszTörlés01. T-ARA - Number Nine
02. T-ARA - Because I know
03. T-ARA - What Should I do
04. Miss A – Hush
05. Spica – Tonight
06. NC.A – Oh My God
07. f(x) - Rum Pum Pum Pum
08. D-UNIT - (Before The Weekend Comes) Remix
09. JiYeon - My Sea
10. T-ARA & THE SEE YA & 5DOLLS & SPEED – Painkiller
11. 2NE1 – Missing You
12. Trouble Maker – Now
13. Nine Muses – Wild
14. Crayon Pop - Bar Bar Bar
15. 5dolls ~ Soulmate #1
16. T-ARA N4 - Jeon Won Diary
17. KARA - Damaged Lady
18. Davichi – Turtle
19. SISTAR19 - Gone Not Around Any Longer
20. ChoColat - Black Tinkerbell
21. Soyeon - Love Poem
22. SPEED - That's my fault
T-ARA-n kívül a Hush nálam nagyot ütött. /Suzy ♥/. Spica - Tonight száma pedig a nyár felvétele. Egyértelműen. Crayon Pop nagy kedvenc lett. Annyira idióták, hogy azt nem lehet elmondani... :D Tőlem szokatlanul beszorult egy fiú csapat is. Év elején sokat hallgattam a Speed számait.
Köszönöm a hozzászólást! ( Ezt mindig le kell írnom:D)
TörlésA listád tényleg jó is! Szeretem ezeket a dalokat, és hallgatom is őket, de valami fura dolog történt velem ebben az évben, és kicsit máshogy néztem a fiúbandákra. És ezt csakis a fülemmel >.> Nincsenek fangirl hajlamaim XD, ami fura, mert lány vagyok lol. Na elég a zagyválásból...XD
Khm. A SPEED egy iszonyatosan jó banda, szeretem minden számukat, ami elég meglepő tőlem. Nem is értem, hogy miért nem népszerűbbek! Tényleg nagyon jók, ahogy vannak! Remélem az CCM többet költ majd rájuk.
Hát, nem hiába a CCM bandákat nagyon szeretem, csak a céget gyűlölöm. ( Jó mindegyik cég szemét, szóval...) Egy banda sincs akit ne kedvelnék tőlük, talán csak a 5Dolls szorul háttérbe nálam. ( Mondjuk a Soulmate 1-t sokat hallgattam.)
A Hush egy..."aztaúristen" szám volt számomra! Nagyon jól lett...tényleg nem tudok egy rossz dolgot sem elmondani róla, egyből kedvenc lett! Tökéletes a ritmusa, a hangok, a dallam...minden! Nagyon szeretem!:)
A 2ne1 valahogy ebben az évben nem jött be... talán a DO you love me c.dalukat kedvelem leginkább, nem is tudom miért.:=/
A Crayon Pop nagyon édes banda, de még nem nőttek a szívemhez igazán, annak ellenére, hogy a Bar Bar-nak még a táncát is tudom...azt hiszemXD
A SPICA nagy szerelem nálam...elmagyarázni nem tudnám, de minden daluk ütött nálam. Nem értem, tényleg nem értem, hogy miért nem szeretik őket. Az egyik legtehetségesebb bandának tartom. :/
Összeállítottam egy OST listát is, mivel rengeteg filmzenét hallgatok. Szerintem így teljes a listám. 2013-as év ismét erős volt doramák terén. Volt és van mit nézni. :) A sorrend ismét számít!
Törlés01. Yoonmirae - Touch love (Master`s sun OST)
02. Park Jang Hyeon & Park Hyeon Gyu - Love is... (Heirs OST)
03. Park Shin Hye - Story (Heirs OST)
04. BoA - Between Heaven and Hell (Shark OST)
05. Wax - Dear Love (Sword and Flower OST)
06. Davichi - Don't you know (IRIS II. OST)
07. Suzy - Don't Forget Me (Gu Family Book OST)
08. Wax - Love Wind (Empress Ki OST)
09. Navi (Feat. Kebee of Eluphant) - Incurable Disease (Secret OST)
10. Lim Jae Beum - Sorrow song (Jang Ok Jeong OST)
Bónusz szám: IU - You're The Best, Lee Soon Shin 34.Epizód vége
http://www.youtube.com/watch?v=Pv3sAksQP3U
Ez a rész engem nagyon mélyen érintett. IU nem semmi egy csaj, tud hatni az érzelmekre. Pretty Man-t is miatta nézem. :)