My Top 20 Kpop Songs of 2013



Hát hellllo! Itt van újra a hagyományos listám az év dalairól. Én ezeket hallgattam a legtöbbet, valamint ezek azok amik valamiért sokat jelentenek nekem. Hát, elmondhatom, hogy nagy részüket egy időben kaptam kézhez, így még az sem befolyásolt, hogy melyik jelent meg előbb -szóval nem untam bele egyikbe sem, és nem is hallgattam sokkal többször.

Nos, el kell, hogy mondjam...nem csak ezek a dalok nőttek a szívemhez, hanem sok más is, de ezeket...még ezeket is szörnyen nehéz volt kiválasztani! Rangsorolni meg...felért egy öngyilkossági kísérlettel. De most csak klipes számokat használtam fel, szóval ~

Sajnos csak koreai dalokkal tehetem ezt meg, mert a japánokat azonnal letiltják -.- A kínaiak közül pedig nem szeretek annyi előadót ( MÉG), hogy a dalaik közül kiválasszak 20 darabot.


Lehet, hogy tőlem egy kicsit furcsa lesz, de az évem is az volt >.>

Nektek van listátok? Vagy csak kedvenceitek? Hát meséljetek róla.:D Mit szóltok az enyémhez? Kíváncsi lennék~~

28 megjegyzés:

  1. Azta a T-ara számokon kívül is ismertem néhányat >w< Sőt volt 1 olyan fiú banda szám amiből bejött 1 rész °o° (a fiú bandák valahogy eszméletlenül nem fekszenek ><" ebbe csak enyhe félreérthetőség van de nincs homokszem a gépezetben nyugalom xD)
    Amúgy volt olyan, hogy csak néztem, hogy "eh? ez is idén jött ki?" hosszú volt ez az év ~_~
    Meg persze néhány meg is tetszett innen szóval kezdhetek ismerkedni velük :D

    Hm nekem ebben az évben... ha csak Kpop akkor:
    ugye a T-ara dolgok (N4 is meg a QBS is)
    Nine Muses: Dolls,Wild,Gun,Glue (jah, ők nagyot arattak xD)
    Girl's Day: Expect,Female President
    4minute: What's Your Name
    hát azt hiszem csak ennyi... szörnyű nő uralom xDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhúú :D Kösz a hozzászólást :D

      Volt egy fiúbanda szám, ami tetszett? Mi volt az, mi volt az?:D Jajj ilyenkor úgy örülök ám, mikor azt mondják az emberek, hogy tetszett valami (bármilyen zene) amit mutatok.:D Tök jó érzés XD (Ne kérdezd, nem vagyok teljesen beszámítható per pillXD)

      Igen, nagyon hosszú volt az év, ez igaz, vagy egy hetet ültem a számok felett, hogy mit is válasszak ( közben beleszerettem a T-ARA új számába lol). XD

      A japánt is leírhatod, meg bármelyiket, én csak azért nem csináltam videót...mert azonnal letiltanak -.-" ( Jó ezt meg is értem valamilyen szinten azért...XD)

      A 4minute nekem nagyon nem jött be ebben az évben. Nme tudom miért, de semelyik daluk sem tetszett.

      Jáh a nőuralomXD Jó is az cccXD

      Törlés
    2. Mostanra már több fiú banda száma is egészen tetszik, nem tudom milyen szuper erőd van de le a kalappal xD
      Az egyik a 19. (nem tudtam visszatekerni a nevükre, mert mostanában valamilyen eszméletlenül tetü netem van ><) itt, halál fura módon de a magashangú gyerek része tetszik °_° aztán a 6. a Day by Day-es rész egészen tetszik, meg a 4. Az ő nevüket asszem megjegyeztem. Exo ugye? ><

      tyhűűű na ezt nem kellett volna mondanod xDD figyelmeztetlek, rohadt sok lesz xD
      AAA - Miss you
      AAA - Hohoemi no Saku Basho
      AAA - PARTY IT UP
      AAA - Love Is In The Air
      AAA - Eighth Wonder
      AAA - Koi Oto to Amazora
      AAA - MASK
      AAA - I KNOW YOU KNOW
      AAA - Chiaki&Misako - TRAP
      AAA - Hidaka&Shuta - Believe
      AAA - Misako&Nishi - drama
      Naoya - néhány cover amiknek nem tudom a címüket ><"
      Nishi - do shiyou ka
      Ayumi Hamasaki - Ivy
      Ayumi Hamasaki - Feel the Love
      Ayumi Hamasaki - Bye-bye darling
      Crossfaith - We Are The Future
      Crossfaith - Eclipse
      Coldrain - THE REVELATION
      CODEREBIRTH - Division
      Destrose - Headless Goddess
      The Gazette - INSIDE BEAST
      The Gazette - THE STUPID TINY INSECT
      The Gazette - TO DAZZLING DARKNESS
      GreeeeN - Sakura color
      Koda Kumi - TOUCH DOWN
      Loka - ALIVE Acoustic Version
      Loka - NAKED TO MY SOUL
      Maximum the Hormone - Yoshu Fukushu
      Maximum the Hormone - A-L-I-E-N
      One Ok Rock - Deeper Deeper
      One Ok Rock - Smiling down
      One Ok Rock - Be the light
      Kokia - Battle of destiny
      Kokia - Kioku no Hikari
      Linked Horizon - Guren no Yumiya


      Nekem is csak az az 1 szám jött be a többi igen gyengusra sikeredett ><

      Dominák :o xD

      Törlés
    3. Na...elmondhatom, hogy egy csomò dalt nem ismertem...:/ Tenyleg sok mindenrol maradtam le azt hiszem. De! Most bepotolok majd mindent! XD
      Amugy nem volt am olyan hosszu a lista, hisz vegulis egy evet mutattal be.:):)

      O! Szoval a varazserom elert hozzad! :3 (muhhahha, egyre betegebb vagyok xd)

      Fufufuu nem is gondoltam volna, hogy pont azok a szamok tetszettek meg! Ez meglepett...de jo ertelemben!

      A 19-es a 2PM volt, ami okes, de tenyleg meglepett, foleg, hogy melyik resz! :)

      A hatos...nos azt nem csodalom. Szamomra fontos az a dal, amugy meg ennel jobb dalszoveget ebben az evben meg nem olvastam. A klipje pedig most a kedvencem. Hangilag es szovegileg os tokeletes.(sztem)

      A negyedik pedig...igen, az EXO. Hat...oket nagyon szeretem. Ennek a dalnak szerintem a tanc a kozponti eleme. Eloszor eszre sem vettem, mondvan "mi ez a klip, csak az alagsorban pattognak!". Aztan masodszor megnezve elamultam. A feszitett, darabos mozdulatok egyszeruen remekul egybeolvadnal es tiszta lenduletes koreo lesz beloluk. Ajanlatos megnezni:)
      Na oket batran ajanlom mindenkinek, mert szerintem tenyleg jok.

      Oh, az meg hogy "annyira nem jonnek be" a fiu bandak, tok normalis. Nincs azzal semmi baj xd

      Törlés
    4. Jah telefonrol valaszoltam, szal bocs az ekezethianyertxd meg egyebekert xd

      Törlés
    5. jaj utólag ránézve tényleg nem olyan hosszú :D de egyet kihagytam, mert nem tudtam, hogy az is idei szám >< ezt meg kell nézni, Tatsu 1 állat (a dobos) azt szoktam mondani, hogy technikailag Kai viszi a prímet, mert hihetetlenül technikás dobos, de Tatsu... hát nem tudom lehet nem evilági xD
      https://www.youtube.com/watch?v=4_8-wfZkI0Q

      Hát akkor még engem, hogy meglepett xD

      majd megnézem a teljes mv-ket és akkor én is tudom csodálni a táncot ><

      Törlés
    6. Hat, lehet, hogy neked nem lesz akkora durranas a dolog :D De ettol meg be kellett szamolnom rola xd

      Oh, hat sajnos ilyen techikai dolgokban nem vagyok otthon.:/ (pedig szeretnek, na majd egyszer xd) Csak ugy kb. tudom megkulonboztetni h "szerintem ez tok jo", szoval meg fejlodnom kell >.< XD

      O! Es kerdeznem kell valamit... Mondd csak, Ruki tenyleg egy torpe, vagy ez csak tulzas? :'D

      Törlés
    7. végül a 2PM meg a day by day-es lett totál favorit a harmadik lemorzsolódott ><"

      hát amúgy én se, csak szimplán lejön, hogy Kai technikás dobos xD meeeert... hm na nézzük Yoshikit. ugye tudjuk ő nem szarral gurigázik. de ha megnézed a legtöbb számban kb ugyan azt csinálja. duplázó, aztán a verze általában 1 egylábas téma és ő főleg kézzel variál sokat. én őt inkább művészinek gondolom, ilyen alap tehetség vagy mi. (művészien matyizik xDDD) Kai meg inkább olyan aki szarrá gyakorolta magát és marha technikás lett. persze Yoshiki se béna de na... ebből már nem hozok ki semmi jót xD de ilyen technikai vackokhoz tényleg nem értek. mondhatják nekem, hogy ennek meg ennek a mozdulatnak ez a neve vagy, hogy itt a kotta tanuld meg. sokra megyek ezekkel xDD én hallom aztán eljátszom ha tudom >< ha meg látom is az tök hawai, mert ha nem hallok ki valamit akkor látom, hogy merre kalimpál a végtagja az illetőnek ><

      Hát megmondom őszintén nem nézegettem, hogy mekkora xDD de szerintem nem. vagy nem tudom. törpe... láttam a suliba 1 csajt aki elég alacsony volt és kb a derekam körül rohangált de őszintén, ha Ruki is addig érne visítanék a röhögéstől xDD szóval szerintem japán mérete van made in japan xD

      Törlés
    8. Hmm az EXO akkor nem volt hosszùéletű? XD Na nem baj, majd jön valami más:) De hogy azt a kettőt megszeretted, az is csodás!:)

      Hm igazábòl értem amit mondasz a dobokkal és Pl. Yoshikivel. Nem tudom pontosan hogyan mondjam ezt...mert ìgy nem igazán értek hozzá, csak azt mondhatom amit hallok. Ès tényleg, mintha minden dalban ugyanaz lenne. Mmint ilyen szempontbòl, ahogy hallani lehet. Erre amùgy fel is figyeltem, de valahogy...nem "akadtam fenn rajta", mert gondoltam, az ùgy jò, és nem is foglalkoztam vele tùlzottan. >.<De ha odafigyelek, és például veszem mellé Kait, akkor az ùgy tényleg más. Legalábbis, ha a dobjátékra figyelek.
      Mondjuk a Yoshiki szindròmát érzem az Alice Nine dobosán is (Nao), pedig ők a kedvenc vk bandám. Na meg a D'espairsRay, de az utòbbi sajnos feloszlott...legnagyobb bánatomra. Az utolsò albumukat hònapokig hallgattam egyfolytában, minden egyes számot! (Dope, Devils parade, 13, Death Pont,Love is dead...meg ùgy mindegyik )
      Hah...még mindig remélem a visszatérésüket. Hmm.

      Èn még mindig várom, hogy a gazette valami ütőssel térjen vissza. De, vègülis megtörténhet!:)

      Törlés
    9. ah hallod hihetetlen ><... leformáztam a telóm mem. kártyáját le is törölte a dolgokat de azt nem tudtam, hogy ez a hülye a lejátszási listákat is törölni fogja. >_> hát gondolta a halál xD szóval rendezhettem úja csoportokba az összes számot és nem kevés van belőle, több, mint 500 szóval fákje xD és ráadásul szarul van megoldva ennél a telefonnál, mert rámész az adott lejátszási listára -> szám hozzáadása aztán kicsapja mind az 500 akárhány számot és onnan kell kikutatni, hogy most melyik kell. meg nem is mutatja az előadókat csak a számok címét. külön öröm mikor ott van 4 "over" aztán most döntsem el, hogy melyik melyik xD ilyenkor mind a 4et be kell rakni a listára aztán meg kell hallgatni és a feleslegeket törölni. és nem csak az over-ből volt sok xD tegnap reggel óta ezzel vacakolok, és igen... éjszakát is beleértve xD a nehezeket a végére hagytam, most fejeztem be az AAA számokat... 110 AAA szám van a telefonon... képzelheted xDDD főleg, hogy ha zenéről van szó rendszerető kis b*zi vagyok szóval időrendben kell azoknak ott lenniük. sorba meg külön nem lehet rakni őket hanem amelyiket legutoljára adtál hozzá az van felül. szóóóval ez az egész folyamat úgy nézett ki, hogy szépen kis füzetkébe kiírtam az adott banda számait aztán telefonon szépen egyesével berakosgattam. itt is az AAA volt a kihívás, kiírtam mindet utána az összes számot dátumoztam, hogy mikor adták ki, csoportosítottam, hogy melyik van 1 albumon/kislemezen és úgy kezdtem el berakosgatni őket >< de szerencsére már csak az Other lista van de ott, hogy mi hogyan volt, gőzöm sincs >< .... azért ilyenkor elgondolkodok, hogy normális vagyok-e xDDD

      hú a D'espairsRay az nálam olyan, hogy hallottam tőlük 1 számot na mondom ez tök jó, elkezdek keresgélni erre feloszlottak.. jóóóóvanáááám >< ott az énekes hangjával volt valami nem?

      jaja jó is lenne :D hallod milyen brutál lenne már ha hirtelen átváltanának death metal stílusra? xD vagy ha már ilyen elfajzott ötletek: country. Aoi bendzsóval szalmaszállal a szájában igen sukár lenne xDD

      Törlés
    10. URAM ISTEN! Velem is volt ilyen egyszer a régi telefonommal...Ugyanis nem voltam tisztában azza, hogy mit takar az SD kártya formázása... " Helyet szeretne felszabadítani? Formázza az SD kártyát!" Na én meg nagy lelkesen rákattintottam, aztán meg néztem, hogy ez most tényleg...eltűntetett minden zenét? Khmm.XD

      De neked ez kicsit nehezebb dolog volt, hisz mire kikeresgetted a számokat, addigra kitéphetted a hajad >.< Hát nem irigyellek...XD Nekem csak vissza kellett töltenem mindent:D:D

      Igen, az énekesnek nagy bajok voltak a hangjával, így nem volt más választás, mint feloszlani... ( Ha jól tudom többen új bandába kerültek.) Hát pedig ezt nagyon sajnáltam...:/

      Aoi és bendzsó..:XD Hát ezen meghaltam...XD

      Törlés
    11. Az szívás lehetett xD
      Inkább csak őszültem 1 sort xDD de nem baj, megérte ><

      Közben ám kiteljesedett az elképzelés >< Uruha szájharmónikázna, Kai tejes köcsögökön nyomatná, Reita dorongozna xDDD

      Hú hallod az AAA énekli a One piece új openingjét és annyira jó *_* meg az új kiadványukról is fent van 1 szám az is igen tökéletes TwT

      Amúgy hallottad, hogy Giru jön pestre? Nem mész el rá? :D

      Törlés
    12. ÁWÁWÁWÁWÁWÁW igen, hallottam, és tényleg jó, és az új számuk is! ( kivételesen nem voltam lemaradva...XD) Tényleg jó lett, és büszke is vagyok. Az AVEX meg kivételesen ne kapja be XD Most örülök, hogy feltették az egész klipet.:)

      Giru? Öhm, Girugamesh? Igazából nem nagyon vagyok rajongójuk, nem mondom, hogy nem szeretem őket, inkább azt, hogy nem ismerem. Még nem volt alkalmam meghallgatni igazán milyen zenét játszanak, de most utána nézek. >.< Miért, te mész esetleg?:)

      Törlés
    13. igenigen most nem kell akasztásra vinni az Avex embereit xD

      Jaja, elvileg a legújabb albumról fognak főleg előadni (ami szerintem nem lett rossz) szóval majd arról nézegess dolgokat :D Annyira én se ismerem őket, mint pl egy AAA-t vagy hasonlókat de már hívtak Miyavira mondoom nem megyek, mert kb 6 számot szeretek tőle, azokat is régen csinálta amit meg mostanában alkot az kicsit se tetszik >< aztán An Cafe koncertre is hívtak, róluk csak az volt meg, hogy nagyon szivárványpónik ezen kívül 1 számot ismerek tőlük szóval azt is passzoltam így erre már igent kellett mondanom xD szóval, igen én megyek >w<

      Törlés
    14. Nos, meghallgattam az új albumot, és - nehéz ezt kimondanom - tetszett! Tényleg tetszett, bár nem olyan módon, hogy lekapjam a monitorom és örömtáncot járjak vele, de el kell ismernem, hogy jó dalokat hoztak össze. Se nem túl kemény se nem túl lágy. Olyan...pont jó. X'D Legalábbis számomra ezt jelentette. ( Meg kell jegyeznem, hogy néhol a dob sok volt nekem. Omo, micsoda profi megjegyzéseim vannak.XD)

      Komolyan elgondolkodom, hogy menjek-e, mert nem akarok még egyszer úgy járni, hogy nem megyek, aztán meg belebolondulok a bandába. >.> Érdekes lenne...
      Meg a jegyár is olcsó szerintem, legalábbis az olcsóbban között van.
      ( Mit nem adnék, ha tényleg az egyik kedvencem jönne el...* bszott nagy sóhaj*

      Ó, An Cafe...hát, egyetlen számot szeretek tőlük, ez pedig a Maplegun Man : http://www.youtube.com/watch?v=TaekLMnv9lM

      Miyavit ne is emlegesd, mert menten sokkot kapok.:D A mostani dalai eléggé szíven ütnek...ccc. De hát, ő tudja, legyen szerencséje, és szeressék sokan!:)

      Törlés
    15. Igen igen nincs 1 maximum the hormone, crossfaith szinten (ahova anyám szerint csak vadállatok mennek el és a bandatagok is azok xDD) de nem is ilyen nagyon poppos dolog. egyébként én is így vagyok vele, tudod van azaz érzés mikor meghallgatsz valamit és "hm, igen ez egész jó" és mikor hallgatsz valamit a kedvenc előadódtól "dsadhasuidhasd EZ JÓÓÓÓÓÓ *o*" xD
      bevallom nem figyeltem a dobokat csak hamar végigmentem a számokon, hogy mégis milyenek >< mert ha nem tetszettek volna akkor erre is nemet mondok xD

      Szerintem megéri elmenni, mert kitudja, hogy mikor jönnek legközelebb meg ha jönnek is akkor már lehet, hogy drágább lesz. mert tényleg nem annyira vészes ez (gazette mindennel együtt 30e felett volt ><) meg ugye az élmény se elhanyagolható meg a hangulat. nekem pl gazettónál főlleg az utazás tetszett. mondjuk igaz, hogy ez most itt lesz az országban ezért valószínű több vinnyogó fanpicsát elengednek és ott fognak vernyogni elől a semmiért meg összehugyozzák magukat minden böfögésen meg elsunnyogott pukin de mind1. suttyomban le lehet őket csapni xDD meg láthatnád sztáros pofázmányomat hát az se elhanyagolható dolog xDDDD
      hú ne is mondd... egy AAA, Ayumi, T-ara trióból az egyikért a fél karom odaadnám >< AAA-ért vesét is adok >< de... nem tudom mennyire igaz de én olvastam 1 olyat, hogy Ayumi világ körüli turnéra megy °_° valszeg nem fog idejönni, meg lehet, hogy nem is igaz de ha mégis... lehet 1 környező országba eljönne Q_Q

      az a rap féle rész egészen tetszik °_° én ezt ismerem tőlük: https://www.youtube.com/watch?v=672r24QiRQ0

      múltkor mondták, hogy Miyavi elkezdett amcsi féle zenét játszani. és tényleg. teljesen amerikai stílusban játszik. sose ismertem annyira de nekem Miyavi mindíg úgy marad meg, hogy az a színes fejű pali aki szétesik a lazaságtól és marha jól tud gitározni ><

      Törlés
    16. Uram Isten, belegondolni sem tudok mi lenne, ha meglátnám, hogy BoA eljön ide, vagy a környező országokba. Egy pillanatra leállna a szívem. Nálam ő...ő olyan, hogy suifngeudklheief. Azt hiszem ezt eddig is tudtad, de nem győzöm hangsúlyozni, hogy mit jelent.:D

      A másik YUI, akinek nagyon örülnék. Imádom őt és a bájos stílusát, sok mindent megadnék, ha láthatnám élőben.

      A T-ARA vagy a többi kedvencem pedig... hát nem sajnálnám rá a pénzt, még ha messzebb is kellene mennem. Tényleg képes lennék elutazni ^^

      "meg láthatnád sztáros pofázmányomat hát az se elhanyagolható dolog xDDDD" - mennyire igazad van! Ez megfontolandó! Hmmm. XD Mindenképp gondolkodni fogok a dolgon, mert megérné. Nem sokszor voltam Jrock koncerten, ez pedig még tetszik is, szóval.
      Csak a "hol alszom" kérdés az, ami ismét felmerül ( Miyavin nem aludtam sehol..:XD De az egy hosszú történet, na majd ha ezen a koncerten találkozunk, megosztom:D)

      Hmm igen, valószínű, hogy itt sok picsa lesz, de talán képesek lesznek viselkedni... Legalábbis remélem, mert akkor ideggörcsöt fogok kapni. XD De tényleg, így belegondolva mi veszíteni valóm van? Ennyi pénzért...simán el kellene mennem, még ha éjszakázok is egyet. :D

      Törlés
    17. Hát ez nem a kedvenc A Cafe számom...XD Már ha van olyan. Nekem kicsit furcsák. ha már ilyen csilli villi dologról van szó, akkor LM.C. Őket szeretem, de tényleg. Kár h nem voltam a koncertjükön...bánni fogom örökre...:/

      Törlés
    18. ha meglátnád leállna a szíved a koncerten meg elfolynál az élménytől xP (emlékszem Aoi 1x beszélt 1 énekessel és ugye megvolt a téma is és válaszul ilyet írt az énekes: Én a hangommal az elsőtől az ötödik sorig eláztatom a csajokat" xDD)

      Tőle csak 1 számot ismerek °_°

      azért esetleges maradandó látáskárosodásért a látványtól nem vállalom a felelősséget xDD
      ah~ pesten csöveztél? >< amúgy elvileg 8körül már vége van lehet akkor még lesz vonatod. rákérdeztem, mert én is oda jutottam, hogy hogyan jövök haza? xD de ha tényleg akkor lesz vége akkor elvileg még kell lennie vonatnak ~_~ csak győrből hazafele nem lesz busz de az nem érdekel max megyek gyalog xD

      jaja megérné *_* majd viszont rohadt paradicsomot, hogy a vernyogókat megdobáljuk *o*

      hú képzeld ma az utolsó órán... ofővel volt marketingünk. én ott leghátul szoktam ülni még 3 sráccal (az a fiú szektor ><) és ott mi elég jól el szoktunk lenni főleg utolsó órában. szóval szokás szerint előre ültetett minket én kerültem pont a tanár elé. beszél beszél 1x csak rám néz és "rólad tök el tudnám képzelni, hogy zene marketinges leszel...1 rock bandáé. mondj 1 bandát amin lehet látni a matekinget és mondd is el miért" kattog az agyam, hogy mi a halált mondjak először a gazettó jutott eszembe róluk még tudtam is volna rizsázni marketing szempontjából de úgy voltam, hogy őket csak nem mondom, amcsi bandát meg nem nagyon ismerek így maradtam az arany középútnál: Crossfaith. mondom a dobos van nyomatva, mert technikás stb... na de arra aztán ám nem gondoltam, hogy a tanár felmegy yt-re és betesz tőlük valamit. xD elindítja és AAAAAAAAAAAAAAAAAAA *hörgés max hangerőn* xDDD na mondom gyönyörű xD

      Törlés
    19. Omo, akkor talán még haza is jutnék? Ki tudja, mucsaröcsögére (lol) nem tudom mikor van vonat, meg át is kell szállni, de mindnképp megoldanám, ha arról lenne szó, szóval nem aggódok, laktam Pesten, szóval ezzel nem lenne gondom.

      Igen, csöveztem, és milyen élményekkel gazdagodtam! Az emberek nem normálisak, de komolyan. Életem egyik legviccesebb élménye volt ez...:D

      Okés, te hozod a paradicsomot, én pedig tojást! Az lesz az élmény, egyből lesz helyünk is az első sorban ( mert, hogy én bizony első sorba állok!XD) Ki nem állhatom a sikongatókat, de sajna erre fel kell készülni. ( Fel is fogok, biza!XD)

      "rólad tök el tudnám képzelni, hogy zene marketinges leszel...1 rock bandáé. mondj 1 bandát amin lehet látni a matekinget és mondd is el miért" - neeeeeeeee! behaltam ezen a történeten.:D Esküszöm egyikőnk élete sem unalmas, de ez most hihetetlen volt.:D

      Hát, neee, még mindig csak röhögök, ez marha nagy lehetett.:D

      Törlés
    20. YA! Miféle látáskárosodás? Virtuális seggberúgás elküldve. CC

      Törlés
    21. ezazezaz majd villantasz 1 combot aztán lesz fuvar xD

      ah~ meg akarsz halni? xDD azért az 1. sor nem is tudom... lehet inkább háborúba mennék, mint oda xDD gazettón is milyen állatfajok voltak elől °_° viszont a koncert közepén észrevettem, hogy áll mellettem 1 csini lányka füldugóval >< ah ezt még nem is mondtam mi? pedig nem volt csúnya. meg fhú mikor még sorban álltunk volt ott 1 olyan szexuális csaj aki annyira nem illett oda, hogy nem igaz xD asszem vörös bögyös volt és gfc-s. vagy csak szépen furulyázott aztán előbb beengedték >< na mind1 ez más téma xD
      azért most elképzeltem 1 lánykát rambó ruhában tojásokkal felfegyverkezve xDD

      há ja xD ráadásul az Eclipse-t tette be amiben még mondhatni van rendes ének rész is de persze, hogy beleteker és pont oda ahol üvöltenek xD de láttad volna a meglepettséget, mert a kivetítőn nem lehetett látni, hogy ő mit babrál a gépen csak később kapcsolta át úgy, hogy mi is lássuk. a néma csöndbe 1x csak hörgés tök hangerőből xD utána koncert felvételt akart keresni aztán ráment a Monolith-ra na mondom csak ezt ne abban 1 deka tiszta hang sincs de még időben kinyomta, mert az az mv volt, kers tovább meglátom a Countdown To Hell-t ami ugye koncertfelvételekből lett összevágva, elmélkedek, hogy szóljak-e neki de előtte hátranéztem hát láttam néhány tekintetet, így inkább csendben maradtam xDD azért betett 1 koncertet amin kb semmit nem lehetett látni csak azt lehetett hallani ahogy Tatsu gépfegyverként aprítja a lábdobot ><

      Na tessék, most lesz 1 látáskárosultunk, meg 1 hülye gyerek aki nem tud leülni, mert sajog a segge.. és a seggberúgás miatt sajog SEMMI MÁS MIATT mielőtt még elkalandoznának a gondolatok xDDD

      Törlés
  2. Szia! Érdekes a lista, és -ahogy tavaly is- most is mutattál olyat, ami megtetszett.

    Idén nekem nagyjából ezek voltak sorszám nélkül:
    SPICA – Lonely
    SPICA – Tonight
    Yozoh – Again and Again
    BAP – One Shot
    FT Island – I’m Saying
    Secret – Talk That
    T-ara – No 9.
    T-ara – I Know the Feeling
    T-ara – Jeon Won Diary
    2Young – Serendipity
    Girls Generation – I Got a Boy
    Kim Taeyeon – Bye
    2NE1 – Fallin in Love
    CN Blue – I’m Sorry
    Ha Yeon, Kang Ha Neul – Atlantis Princess
    Apink – No No No
    Rania – Just Go
    Jung Dong Ha – Mistery
    After School – Heaven
    Girls Day – Expectation

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Köszönöm a hozzászólást :)

      Óh, akkor örülök! Mármint, ha sikerült olyat mutatni, ami megtetszett. Ez mindig jó érzés:):)

      A dalok amiket felsoroltál nekem is tetszenek, és szeretem is őket, kivéve a Fallin in Love - ot. Valamiért nem jött be, de magyarázatot nem tudnák adni. Akkor inkább a Do you love me lenne az amit választottam volna. :/

      A többi számot szeretem, a T-ARA dalokat pedig különösen >.< De ez azt hiszem teljesen egyértelmű. :D

      Törlés
  3. Az én listám nem annyira változatos. Tele van CCM-es előadókkal. :) Nálam a sorrend számít, az alapján állítottam össze, mennyit hallgattam a számokat. Mivel áprilisban volt egy winchester cserém, ezért lehet pár szám kimaradt. (Elveszett minden addig összegyűjtött zeném.) Akkor a lista:

    01. T-ARA - Number Nine
    02. T-ARA - Because I know
    03. T-ARA - What Should I do
    04. Miss A – Hush
    05. Spica – Tonight
    06. NC.A – Oh My God
    07. f(x) - Rum Pum Pum Pum
    08. D-UNIT - (Before The Weekend Comes) Remix
    09. JiYeon - My Sea
    10. T-ARA & THE SEE YA & 5DOLLS & SPEED – Painkiller
    11. 2NE1 – Missing You
    12. Trouble Maker – Now
    13. Nine Muses – Wild
    14. Crayon Pop - Bar Bar Bar
    15. 5dolls ~ Soulmate #1
    16. T-ARA N4 - Jeon Won Diary
    17. KARA - Damaged Lady
    18. Davichi – Turtle
    19. SISTAR19 - Gone Not Around Any Longer
    20. ChoColat - Black Tinkerbell
    21. Soyeon - Love Poem
    22. SPEED - That's my fault

    T-ARA-n kívül a Hush nálam nagyot ütött. /Suzy ♥/. Spica - Tonight száma pedig a nyár felvétele. Egyértelműen. Crayon Pop nagy kedvenc lett. Annyira idióták, hogy azt nem lehet elmondani... :D Tőlem szokatlanul beszorult egy fiú csapat is. Év elején sokat hallgattam a Speed számait.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a hozzászólást! ( Ezt mindig le kell írnom:D)

      A listád tényleg jó is! Szeretem ezeket a dalokat, és hallgatom is őket, de valami fura dolog történt velem ebben az évben, és kicsit máshogy néztem a fiúbandákra. És ezt csakis a fülemmel >.> Nincsenek fangirl hajlamaim XD, ami fura, mert lány vagyok lol. Na elég a zagyválásból...XD

      Khm. A SPEED egy iszonyatosan jó banda, szeretem minden számukat, ami elég meglepő tőlem. Nem is értem, hogy miért nem népszerűbbek! Tényleg nagyon jók, ahogy vannak! Remélem az CCM többet költ majd rájuk.

      Hát, nem hiába a CCM bandákat nagyon szeretem, csak a céget gyűlölöm. ( Jó mindegyik cég szemét, szóval...) Egy banda sincs akit ne kedvelnék tőlük, talán csak a 5Dolls szorul háttérbe nálam. ( Mondjuk a Soulmate 1-t sokat hallgattam.)

      A Hush egy..."aztaúristen" szám volt számomra! Nagyon jól lett...tényleg nem tudok egy rossz dolgot sem elmondani róla, egyből kedvenc lett! Tökéletes a ritmusa, a hangok, a dallam...minden! Nagyon szeretem!:)

      A 2ne1 valahogy ebben az évben nem jött be... talán a DO you love me c.dalukat kedvelem leginkább, nem is tudom miért.:=/
      A Crayon Pop nagyon édes banda, de még nem nőttek a szívemhez igazán, annak ellenére, hogy a Bar Bar-nak még a táncát is tudom...azt hiszemXD

      A SPICA nagy szerelem nálam...elmagyarázni nem tudnám, de minden daluk ütött nálam. Nem értem, tényleg nem értem, hogy miért nem szeretik őket. Az egyik legtehetségesebb bandának tartom. :/


      Törlés
    2. Összeállítottam egy OST listát is, mivel rengeteg filmzenét hallgatok. Szerintem így teljes a listám. 2013-as év ismét erős volt doramák terén. Volt és van mit nézni. :) A sorrend ismét számít!

      01. Yoonmirae - Touch love (Master`s sun OST)
      02. Park Jang Hyeon & Park Hyeon Gyu - Love is... (Heirs OST)
      03. Park Shin Hye - Story (Heirs OST)
      04. BoA - Between Heaven and Hell (Shark OST)
      05. Wax - Dear Love (Sword and Flower OST)
      06. Davichi - Don't you know (IRIS II. OST)
      07. Suzy - Don't Forget Me (Gu Family Book OST)
      08. Wax - Love Wind (Empress Ki OST)
      09. Navi (Feat. Kebee of Eluphant) - Incurable Disease (Secret OST)
      10. Lim Jae Beum - Sorrow song (Jang Ok Jeong OST)

      Bónusz szám: IU - You're The Best, Lee Soon Shin 34.Epizód vége

      http://www.youtube.com/watch?v=Pv3sAksQP3U

      Ez a rész engem nagyon mélyen érintett. IU nem semmi egy csaj, tud hatni az érzelmekre. Pretty Man-t is miatta nézem. :)

      Törlés
    3. Uh, köszi a listát! Sok dalt nem is hallottam még...:/ De most bepótolom!:) Sajnos én egyetlen doramat sem néztem ebben az évben...Ami elég elszomorító, főleg h én is nagy rajongó vagyok. Sok mindenről lemaradtam! Valahogy majd pótolni fogom...:)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...