M.I.B & Yoon Bo Mi [Apink] ~ Talk About You ~ magyar fordítás




A kapcsolatunk a végét járja,
A szikla szélére szorultunk.
Számtalan félreértések és kifogások jöttek és mentek, de
Kedvesem, csak veled akarok beszélni,
Kedvesem, csak hozzád akarok tartozni.
Te talán nem bízol bennem, s a tűz lassan halványul.

Kedvesem beszéljünk rólad,
Kedvesem, beszéljük rólam.
Kedvesem, beszéljünk kettőnkről!
Igen, végigszenvedtük ezt az egészet,
És most minden annyira zavaros.


Beszéljünk rólad!(3x)
Csak beszélj magadról,
Fejezd be és gondolj magadra!

Kedvesem...beszéljek magamról? Mégis miről?
Te és én, már a végét járjuk.
Még a megszokott üzeneteink is megváltoztak,
Csupa szakadt firka mind.
Ez csak egy igéret lesz, mit nem tudtunk betartani.
Te és minden ami hozzád köt, megváltozott...
Vagy én változtam?
Minél inkább próbáljuk menteni a kapcsolatunkat, annál messzebbre sodródunk.

Belefáradtam, mindennek vége.
Az idő nem oldja meg a dolgokat...
Sajnálom kedves, nem tettem semmi rosszat.
Te érted el, hogy ez legyen...
A beszélgetésünk még nem ért véget,
kedvesem, beszéljünk rólam.

Kedvesem beszéljünk rólad,
Kedvesem, beszéljük rólam.
Kedvesem, beszéljünk kettőnkről!
Igen, végigszenvedtük ezt az egészet,
És most minden annyira zavaros.

Beszéljünk rólad!(3x)
Csak beszélj magadról,
Fejezd be és gondolj magadra!

Hol is kezdjem?
Nem tudom, talán én vagyok a baj.
Az homlokomon ráncok, az ajkam szorosan összezárom...
Értelmetlen vesztegetni az időt, már annyi hibát vétettünk.

Rendben, azt mondod, beszélnünk kell?
De miért nem mondasz semmit?
Te vagy, aki kételkedik bennem és állandóan veszekedik, mintha ez lenne a legkedvesebb szokásod.
Más szóval már más utakon járunk.

Belefáradtam, mindennek vége.
Az idő nem oldja meg a dolgokat...
Sajnálom kedves, nem tettem semmi rosszat.
Te érted el, hogy ez legyen...
A beszélgetésünk még nem ért véget,
kedvesem, beszéljünk rólam.

Kedvesem beszéljünk rólad,
Kedvesem, beszéljük rólam.
Kedvesem, beszéljünk kettőnkről!
Igen, végigszenvedtük ezt az egészet,
És most minden annyira zavaros.

Ha befejezted a beszélgetést, akkor én megyek is.
Ne engem hibáztass!
Mindig ilyen vagy, nem akarlak többé megérteni.
Remélem egy nap találsz valakit, aki olyan lesz, mint te...és úgy érez majd mint én most.

Az utca, ahol először találkoztunk...
" De jó látni téged"
Az arcod elvörösödött, s mosoly terült el rajta.
A másnap be volt jelölve a naptáramban, péntek volt, méghozzá 19-e.
Most el kell elengednük az ilyen emlékeket, mikbe annyira erősen kapaszkodtunk.
Nem tagadhatod többé, ez már a vég.
Már lassan tényleg vége.

Belefáradtam, mindennek vége.
Az idő nem oldja meg a dolgokat...
Sajnálom kedves, nem tettem semmi rosszat.
Te érted el, hogy ez legyen...
A beszélgetésünk még nem ért véget,
kedvesem, beszéljünk rólam.

Kedvesem beszéljünk rólad,
Kedvesem, beszéljük rólam.
Kedvesem, beszéljünk kettőnkről!
Igen, végigszenvedtük ezt az egészet,
És most minden annyira zavaros.

Beszéljünk rólad!(3x)
Csak beszélj magadról,
Fejezd be és gondolj magadra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...