Lena Park ~ Only With My Heart ~ magyar fordítás



( Azt hiszem, ez egy ilyen nap lesz...mindig olyan dalokba futok...mint ez...)

Mosolyogj ragyogóan, ne aggódj értem!
Látod, én is mosolygok.
Nem leszek képes felejteni.
Én leszek az, ki emlékezni fog kettőnkre.
Nem foglak elfeledni, szóval mosolyogj!

Mosolyogj ragyogóan, csak légy hálás!
Hisz, annyi emlékem van rólad.
El tudom rejteni őket, s majd előhúzom, ha magányos leszek.
Csak még erősebb leszek, ha hiányzol.


Csak a szívemmel tudtalak megérinteni.
Csak a szívemmel tudtalak ölelni.
Ez nekem elég, ne szenvedj miattam!
Ne ejts egy könnycseppet sem értem!

Ahogy az idő múlik, s a szeretetünk egyre nő,
Lesznek idők, mikor minden nehéz lesz, de meg fogok könnyebbülni...
Hisz emlékezni fogok rád, szeretetteljesen.
Azokra a napokra, mikor magamhoz öleltelek...
Olyan jó lesz.

Csak a szívemmel tudtalak megérinteni.
Csak a szívemmel tudtalak ölelni.
Ez nekem elég, ne szenvedj miattam!
Ne ejts egy könnycseppet sem értem!

Ha véletlenül egymásba futunk, kérlek menj el mellettem, mintha nem is ismernél.
Még ha a szívem sírni is fog, mi már nem tartozunk össze.
De legalább láthatlak egy pillanatra, ahogy elhaladsz mellettem.

Csak a a szívemben vágyhatok rád,
Csak a szívemben csókolhatlak.
Ne sajnáld, ez az én életem.
Még ha kedvelsz is,
Még ha sajnálsz is.
Én ugyanazt fogom érezni irántad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...