Crayon Pop ~ Lonely Chistmas ~ magyar fordítás




Ments meg, ments meg!
Ments meg, ments meg!

Megpróbálok szánkózni,
De magányos vagyok.
Olyan hideg van...
Mert egydül vagyok.
Olyna hideg, olyan hideg.


Ez egy kicsit lehangoló,
Ez egy kicsit lehangoló.
Egyedül tölteni a karácsonyt...
El kéne mennem valahová.

Legyünk együtt ma este.
Ne aggódjunk semmin, nem, nem.
Pop, pop, Crayon Pop.

Nanananananana nanananana HEY!

Ne aggódj, légy boldog!
Ne aggódj, légy boldog!

Ezen a csendes éjen,
Ismét egyedül leszek.
Magányos vagyok...olyan hideg, olya hideg.

Ez egy kicsit lehangoló,
Ez egy kicsit lehangoló.
Egyedül tölteni a karácsonyt...
El kéne mennem valahová.

Legyünk együtt ma este.
Ne aggódjunk semmin, nem, nem.

Ez egy lehangoló karácsony,
Olyan magányos, mert egyedül vagyok.
Ez olyan lehangoló karácsony.
Menjünk el valahová!

Nananananananan HEY!

9 megjegyzés:

  1. :D ez az banda engem mindig megnevettet. :D megnéztem az előző dalaikat, klippjeiket, és hát nem is tudom hogy mi de van bennük valami egyedi. :D a "Bar Bar Bar" című dalukkal ismertem meg őket, annak is először a koreográfiáját. :D Lényeg a lényeg, nagyon viccesek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Igen, valami különleges van bennük, ami igazán érdekessé teszi őket!:) Aranyosak, vagy nem is tudom. Szórakoztatóak XDXD

      Törlés
    2. :D egyediek. legalább nem sablonbanda. sokan bugyutának, szerencsétlennek nézhetik őket, de szerethetőek. nekem elsőre megtetszettek :D

      Törlés
    3. Ah, bugyuta? Szerintem szuper aranyosak, és tényleg van bennük valami nagyon egyedi!:):) Nekem is, főleg mikor a TV-ben megláttam a Bar bar bar-t XD Én is pattogtam ...khmm ( ez titokXD)

      Törlés
    4. igen-igen de én arra gondoltam hogy egy kicsit olyan szeleburdiaknak, gyagyásnak, szerencsétleneknek gondolhatják őket. és épp ez teszi őket egyedivé, ARANYOSSÁ, és szórakoztatóvá viccessé. ezt mind pozitív értelemben gondoltam.
      fúúú de jó neked, én csak youtube, meg egyéb videómegosztó, és kzösségi portálokon láthatom őket.ja meg a drága egyetlen telefonjaimon, amik az életeim. :)

      Törlés
    5. HMMMM nyugi én tőlem nem fogja megtudni senki sem, nem adom tovább. :D

      Törlés
    6. Muhhahha XD Bízom is a szavadban! >.< XD

      Törlés
  2. Mikor először láttam őket annyit nevettem. Cukiság felsőfokon. Mondom, milyen helyesek ezek a kis középsulisok. Ja, azt kiderült, hogy ők már rég nem "kislányok". :) Koruk: 22,23,23,23,25. Ki gondolná, nem? :D

    Felléptek a Dea Jang Geum 10. évfordulós műsorában is. Komoly ez az előadás, de nekem tetszik, már csak azért is, mert nagy dorama fan vagyok. És ügye az Onara-val kezdődött a koreai zene számomra. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=SHqJdfNVgdY

    MAMA-s díjkiadón még az Ylvis is csatlakozott hozzájuk. Na ez sem volt semmi. Ha-ha.

    http://www.youtube.com/watch?v=5dUJ9OU4zsQ

    Amúgy köszi a fordításokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Igen, nagyon aranyos lányok, és tényleg nagyon fiatalnak néznek ki:D

      Én mondjuk nem néztem utána a dolognak, de meglepő a tény, hogy mennyi idősek, ez biztos. :D

      A MAMA-t élőben néztem, mert nálunk ez a családban valami hagyomány vagy mi a szösz >.< Ne is kérdezd :D:D

      Ó, nem kell megköszönni, szívesen fordítok bármit :):)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...