Brown Eyed Girls ~ KILL BILL | magyar fordítás




Valami rossz mellett döntöttem?
Ne nézz ilyen meglepetten!
El kéne árulnom mindent?
Találd inkább ki, miért nem hívtalak vissza tegnap!

Őszintén? Nem elégszem meg ennyivel!
Figyelembe véve az össze mocskos dolgot, amit elkövettél...


Olyan édes vagy...
Ezzel a zavarodott arckifejezéssel...

Ki a rosszabb? Te vagy én?
Jó dolog, hogy kikezdtél velem?
Igen, rólad beszélek!
Kinek fog jobban fájni? Neked vagy nekem?
Nem élhetek így tovább.
Igen, rólad beszélek!
Csupán időpocsékolás végignézni, ahogy szétesünk.
Nem akarsz végezni velem?
Ez még csak a kezdet, még hosszú út áll előttünk...
Tanulj hát egy kicsit..
Igen, rólad beszélek!

" Miért teszed ezt velem?"
Hogy kérdezhetsz ilyet?
Talán mert visszaadok mindent, amivel könnyket csaltál megannyi ember szemébe...

Más vagyok, mint a többi lány, akiket lenézel.
És még csak félig sem tudod milyen vagyok...
Gyerünk, ítélkezz csak!

Egy, kettő, három, négy...
Máris itt vagy megint.
Már azelőtt eljöttél, hogy tízig számoltam volna.

Ne könyörögj nekem...
No nézzenek oda...máris a sírás kerülget?

Ki a rosszabb? Te vagy én?
Jó dolog, hogy kikezdtél velem?
Igen, rólad beszélek!
Kinek fog jobban fájni? Neked vagy nekem?
Nem élhetek így tovább.
Igen, rólad beszélek!
Csupán időpocsékolás végignézni, ahogy szétesünk.
Nem akarsz végezni velem?
Ez még csak a kezdet, még hosszú út áll előttünk...
Tanulj hát egy kicsit..
Igen, rólad beszélek!

Hé! Most elmehetsz.
Szedd össze az erőd, és rohanj!

Hé! Itt most vége lehet!
Én pedig örökké emlékezni fogok, milyen szánalmas is vagy.

Fuss, fuss míg ki nm fogysz a levegőből!
Nézz magadra...úgy érzed megőrülsz, igaz?
Undorító vagy, ahogy így sírsz...
Emlékezz erre!
Ez semmi ahhoz képest, ahogy te aláztál meg engem!
Szóval lépj le sírva, mint egy kisgyerek!

Lehet, hogy ez lesz a történet vége?
Ne örülj még...
Igen, rólad beszélek!
Ne kerülj a szemem elé soha többé!
Igen, rólad beszélek!

Nem akarok hallani rólad,
nem akarlak látni...
Változtasd meg a neved!
Nem akarsz végezni velem?
EZ a világ nagyon kicsi...nem lesz könnyű.
Add fel a szerelmet...
Igen, rólad beszélek!

3 megjegyzés:

  1. :D Ennek a klippje nagyon jóra sikeredett. :D egyik résznél vissza is tekertem hogy nem-e a filmből vágták ki azt a jelenetet. :D nekem nagyon tetszett maga a dal és maga a klipp is. :D de együtt nagyon jól el lett találva. :D kiválónak nevezném. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fúúú szerintem is! Egyébként is odavagyok a lányok stílusáért, mert...olyan "Más" vagy nem is tutdom, hogy hogyan tudom ezt normálisan kifejezni XD
      Ez a szám és a klip...na meg a szöveg is remek lett! Egyet ertek!:):)

      Törlés
    2. én is ismerek pár számukat, de nem merültem teljesen bele hogy megismerjem őket.
      Öhm szerintem az egyedi jelzöt kerested. :D
      igen egyetértek, a szöveget is beleértettem, csak valahogy kimaradt. :/ :D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...