Amit egyszer...





Hát, én az a fajta rajongó vagyok, aki soha nem feledi azt amit egyszer megszeretett. A kezdetekkor a nyagy kedvencem a
KAT-TUN volt. Ahogy ma is az. Nagyon szeretem őket, velük együtt izgultam végig az összes "botrányt" stb.

Nem tudom hányan hallgattátok őket, és hányan hallgatjátok ma is. Úgy vettem észre...hogy a régi "nagy tömeg" elkopott, legalábbis hazánkban. Mi lehet ennek az oka? " Kinőttek belőle?"
Mert tényleg igaz...a fiatal lányokat célozták meg a zenéjükkel, a kinézetükkel stb. De...én szeretem a zenéjüket, a hangjukat. Tőlem 40 évesen is pattoghatnak a színpadon gusztustalan göncökben... Felőlem kiválhat annyi tag amennyi akar, mindig szeretni fogom a zenét, amit csinálnak... amit előadnak. Lehet, hogy sokak szerint ők is egy jpop cuki boyband,( mondjuk zeneileg nem értek teljesen egyet...) de nekem és a rajongóknak több. Már ha maradtak rajongók >.< Csak mert nem látom őket. XDXD De lehet, hogy rossz helyen kutatok...

Nektek is ajánlanék pár számot... hátha... Hmm, remélem lesz aki meghallgatja XD













ééé

1 megjegyzés:

  1. A 7 Days Battle nem olyan rossz, egész bejövős kicsit olyan, mint a AAA tól a Crash :DD
    A másodikról már lekéstem a harmadik pedig nem annyira nekem való ><"
    Ők azért ismertek nem? Gyakran látom őket az oricon elején. (ha nem keverem őket más bandával ><)

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...