Amit egyszer...





Hát, én az a fajta rajongó vagyok, aki soha nem feledi azt amit egyszer megszeretett. A kezdetekkor a nyagy kedvencem a
KAT-TUN volt. Ahogy ma is az. Nagyon szeretem őket, velük együtt izgultam végig az összes "botrányt" stb.

Nem tudom hányan hallgattátok őket, és hányan hallgatjátok ma is. Úgy vettem észre...hogy a régi "nagy tömeg" elkopott, legalábbis hazánkban. Mi lehet ennek az oka? " Kinőttek belőle?"
Mert tényleg igaz...a fiatal lányokat célozták meg a zenéjükkel, a kinézetükkel stb. De...én szeretem a zenéjüket, a hangjukat. Tőlem 40 évesen is pattoghatnak a színpadon gusztustalan göncökben... Felőlem kiválhat annyi tag amennyi akar, mindig szeretni fogom a zenét, amit csinálnak... amit előadnak. Lehet, hogy sokak szerint ők is egy jpop cuki boyband,( mondjuk zeneileg nem értek teljesen egyet...) de nekem és a rajongóknak több. Már ha maradtak rajongók >.< Csak mert nem látom őket. XDXD De lehet, hogy rossz helyen kutatok...

Nektek is ajánlanék pár számot... hátha... Hmm, remélem lesz aki meghallgatja XD













ééé

2 megjegyzés:

  1. A 7 Days Battle nem olyan rossz, egész bejövős kicsit olyan, mint a AAA tól a Crash :DD
    A másodikról már lekéstem a harmadik pedig nem annyira nekem való ><"
    Ők azért ismertek nem? Gyakran látom őket az oricon elején. (ha nem keverem őket más bandával ><)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, h meghallgattad őket!:) Igen, ők szuper ismertek, minden koncertjük a Dome-ban van. Már a legelsőt is ott tartották, de ez a tini-pi...nak is köszönhető >.< De ez a tény nem vesz el semmit a tehetségükből! Tudom, az emberek (főleg mostanság...) undorodnak a jpop eme fajtájátòl. Cuki fiúk pròbálnak bugyiszaggatò mosokat lövellni a csajok felé... Ez a tény sajnos igaz. Főleg a Johnny'snál... De arròl elfeledkeznek, hogy pl ennek a bandának mimden tagja tehetséges, és keményen dolgoznak a jòl megérdemelt sikerért! Pl ezért haragudnék a Hyena- Gazette számra, ha igaz lenne h a Johny's bandák ellen szòl. Ha tényleg ìgy lenne, leoltanám Rukit >.<
      Amùgy ez a banda inkább használ rock elemeket,mint pop alapot. Persze rengeteg klipes daluk pop mert ugye ezzel több pénz szereznek, de...a többi daluk között még keményebb számok is vannak.
      Egyébként minden daluk első az Oriconon.
      Ahh a 7day battle nagy kedvencem, és most h mondod tényleg emlékeztet Aaa dalra xd
      A masodik asszem a Keep the faith lett volna, ami kicsit rockosabb.:) Örülök, hogy meghallgattad őket!:)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...