T~ ARA - Areum kilépése, avagy Bye Bye Areum ~



Nos, mint már mindenki tudja, Areum elhagyta a bandát. Miért is furcsa ez?

Hát, hogy őszinte legyek, én már vártam mikor fog megtörténni... Sok jel utalt már erre, azt hiszem...persze lehet, hogy csak én fújom fel a dolgokat.


Igen, Areum, aki kb. csak egy évet töltött a T-ARA tagjaként, elhagyni kényszerült a bandát. KÉNYSZERÜLT.
Sajnos, szerintem cseppet sem akarta ő ezt a kilépést. Persze lehetséges, hogy ő tényleg a hip-hop zenéért van oda, és abban a műfajban akarta kipróbálni magát, vagy épp a színészet vonzza olyannyira. Ez is lehetséges, sőt miért is ne? De ez miért is függ össze azzal, hogy pont a TARGET megjelenésekor jelenti ezt be, és hagyja ott a lányokat a 2. BUDOKAN fellépés előtt? Nem gyanús ez egy kicsit? Egy pénéhes cég hagyná ezt? Azt valószínű, hogy a lányok sorsa cseppet sem érdekli őket, viszont pénzkiesés biztos felzaklatta volna a drága PSC-t, mert már tudjuk mi jól, miért is "ragaszkodik" annyira a rabszolgáihoz. A pénz miatt....

100/ban meg vagyok győződve, hogy nem Areum fejéből pattant ki az ötlet, hogy pont abban a percben, és pont akkor hagyja ott a bandát. Az, hogy szólózni fog? Szerintem az ő helyzetében nem sok támogatásra számíthat, maximum ha Japánban próbálkozik, de még akkor sem... Esetleg ha egy másik, és SOKKAL népszerűbb tag tenné ezt.

Ugródeszkának használni egy hajót, amin léket ütöttek az emberek? ( A kapitány meg kalapáccsal a kezében vihog a háttérben, és az aranyait számolja!) Nem hiszem, hogy ettől sokat remélhetett. Ismeretségre persze sor került, de népszerűségre annyira már nem. Ha annyira közkedvelt lenne, nem hiszem, hogy hagyná elmenni KKS ( bár azt nem tudom, hogy cégen belül marad-e, de valószínűleg igen...)

Nem sokkal az incidens előtt még ezt a képet töltötte fel magáról az instagramjára :

Büszkén viseli a "koronáját"... nem is tudom. Csak képmutatás lenne? Ez is lehetséges, de nem tartom valószínűnek.
De kilépése után olyan képeket tölt fel, ahol mintha csak a halálos bánatban szenvedne...
Valamint a "búcsú" videójában sem tűnik túlzottan izgatottnak ( mondjuk az nem is illene, de azért...), inkább olyan volt, mintha nem is tudom a világ végére készülne...

" Ez egy új hír. Úgy tűnik, mostantól szólóénekesként láthattok. Ne feledjétek T-ara Areum-ját. Köszönöm, hogy rengeteg szeretetet adtatok. Éreztem a sok támogatást, miközben a T-ara-val léptem fel. A jövőben egy ezerszer jobb Areumot láthattok majd, mint aki a Jeon Won Diary-ban tűnt fel. Az idő amit a lányokkal töltöttem, örök emlék marad a számomra, de mostantól valószínűleg szólóénekesként láthattok majd. A lányok is folytatják a dolgukat, ne feledkezzetek meg róluk, és rólam sem. Szurkoljatok nekik, és nekem is. Köszönöm, hogy szerettetek, és kérlek soha ne feledjétek a dalokat és a fellépéseket, amiket a T-ara lányokkal csináltam. Hiányoztok, szeretlek."

[Az ügynökség ( CCM) szerint Areum végre a hip-hop felé fordulhat, ami egyébként is legjobban érdekelte, így kapott egy esélyt, hogy más tevékenységeket is folytasson, mint pl. a színészet.]

Sajnos azt kell mondjam, hogy szentül hiszem, megint a cég kavart be valamit, amivel nem, hogy használna, de árt is a lányoknak. Máris felröppentek olyan pletykák, hogy JiYeon őt is terrorozálta. 
valamint... DaNI nem fog csatlakozni a lányokhoz, csak az N4-ben helyettesíti Areum-ot. ( Azt a kemény 2 sort...)

Amúgy meg...az is furcsa, hogy végig gyakorolta a Target-et és az új albumot...és még bemutatás előtt elhagyja a bandát? Nekem itt valami nem tiszta. De azt hiszem, ezt sem fogjuk már megtudni...

Minden esetre... Bye Bye Areum, én szurkolni fogok neked...szükséged lesz rá ennél a cégnél....


2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy újra itt vagy!

    Nos, ami Ahreumot illeti, nem lepődtem meg a dolgon. Ahogy te is írtad, egy-egy lány képzése nagy pénzbe kerül a kiadóknak. Pedig Ahreum csak 4 évig volt tanonc, de addig is biztosan kapott valami fizetést, etetni kellett, tanítani... ezt pedig nyilván megfelelő módon akarja kamatoztatni a CCM.
    Szerintem már a botrány után kibontakozott ez a forgatókönyv a lánykával kapcsolatban. Mivel a botrányban nem volt benne, betették az együttesbe, hiszen így mégis előbb-könnyebben szerez hírnevet mintha mondjuk megkockáztattak volna egy szólókarriert.
    Most már mindenki ismeri, és rá senki sem neheztel az incidens miatt. Tehát a CCM - felhasználva a T-ARAt - kapott egy hírességet akinek legalább a neve már megvan. Nekem legalábbis így jön le a dolog.

    Hogy Ahreum boldogulni fog-e? A tehetsége megvan, és mivel a CCM egy rabszolgahajcsár banda, nyílván a kitartása is. A dolog szerintem nem rajta fog múlni! Szerintem legfőképpen azon áll vagy bukik majd a dolog, hogy találjanak egy jó zeneszerzőt/dalszövegírót, aki alá tud dolgozni és az ő stílusához képes alkotni. A másodlagosabb dolog a promóció.

    Ha a CCM helyében lennék, beraknám a drágát promóció céljából a Davichi lányok mellé egy szám erejéig. A Day and Nightban és a koncerteken tanoncként előadott külön számaiból látszik, hogy van hangja a lánynak, tehát remek promó lenne.

    A kiadót továbbra sem szeretem, de Ahreumnak drukkolok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a hozzászòlásod, és az üdvözlésed!

      Igen, egyet értek, a cég már sokkal ezelőtt eltervezte ezt. Legalábbis nekem is ez a véleményem.

      Oh, szerintem is a Davichi lányokkal kellene közös dalt előadniuk. Mellettük kaphatna olyan szerepet is, ahol a tehetségét is képes megmutatni, méghozza igényes mòdon. Emellett a Davichi még, ha nem is a legnépszerűbb banda, mégis remek dalokkal jön ki, amik maguk mögé kényszerìtik a listákon a híresebb bandák dalait is. Ez egy remek ötlet lenne!:)

      Volt már valaha a CCM-nem szòlòénekese? Nekem egy sen ugrik be 0.0
      Igen, jò volna, ha igényes dalt és szöveget kapna! Mert tehetsége tényleg van, a többi pedig a kiadòn mùlik, ahogy te is mondtad!:)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...