Goo Hye Sun ~ It’s You | magyar fordítás





Mikor először láttalak, azt gondoltam, szépek a szemeid.
Első látásra beléd szerettem, ilyen voltam.
Minden szavad csodás volt, a szívem össze-vissza kalapált.
Az összefogott hajad csinos volt, az első percben beléd szerettem.
Az ilyen embereket szeretem, mint amilyen te vagy.
A viselkedésem, a dalaim, mind megváltoztak...
Miért?


Miattad, miattad, miattad.
Érted, érted, érted.
Miattad, miattad, miattad.
Csak miattad.

Az első vallomásod gyönyörű volt,
AZ első pillanatban beléd szerettem, ez vagyok én.
Még a lábnyomaid is gyönyörűek voltak, a szívem hevesen dobogott.
Az ujjaid tökéletesek,
Az első pillanatban beléd szerettem.
Az olyan férfiakat kedvelem, mit te.
A viselkedésem, a dalaim, mind megváltoztak.
Miért?

Miattad, miattad, miattad.
Érted, érted, érted.
Miattad, miattad, miattad.
Csak miattad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...