BoA ~ Between Heaven And Hell | magyar fordítás




Gyűlölnöm kellene téged,
Hisz minél szorosabban kapaszkodok beléd, annál jobban fáj.
De amint új nap ragyog rám,
ismét csak téged akarlak majd.

El kéne löknöm téged,
Hisz ez a szerelem nem teljesülhet be.
Az idő elsodor minket...


Bocsáss meg, de még mindig rád gondolok, még mindig csak téged szeretlek.
Így nem tudlak majd elengedni.

Hadd szeresselek csak egy napig!
( A hazugság, melyet ismételgetek)
De, ha rád pillantok, elfeledem a szavaimat, és egyszerűen rád mosolygok, majd ismét beléd szeretek.

Hadd feledjelek el csak egy napra!
( Szavak, melyeket én magam sem tudok kimondani)
ha nem láthatlak, az még jobban fáj, könnyekre fakaszt.
És bár ígértet tettem...
Még mindig pokol és menny között állok, miattad.

Gyűlölöm magam, amiért ilyen kétségbeesett vagyok!
Mikor történt mindez? Láttál te engem valaha? Mosolyogtál te rám valaha?

Csak nevetek továbbra is, így nem értheted meg a szívem,
Így nem is lehet a tiéd soha igazán.

Hadd szeresselek csak egy napig!
( A hazugság, melyet ismételgetek)
De, ha rád pillantok, elfeledem a szavaimat, és egyszerűen rád mosolygok, majd ismét beléd szeretek.

Hadd feledjelek el csak egy napra!
( Szavak, melyeket én magam sem tudok kimondani)
ha nem láthatlak, az még jobban fáj, könnyekre fakaszt.
És bár ígértet tettem...
Még mindig pokol és menny között állok, miattad.

4 megjegyzés:

  1. Köszi szépen! :) Érdekes, hogy ahány ember, annyi féle változat, bár sokban nem különbözik egyik sem. A te fordításod nagyon jó lett, mondhatom, hogy ez tetszik a legjobban. :D

    고맙슴니다!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg tetszett? Hát akkor már megérte! Köszönöm a dicséretet!:)
      Nagyon szívesen fordítottam, mert az egyik kedvenc számom:)

      Törlés
  2. Ailee U&I száma után ez a második kedvencem jelenleg! ^^ És nekem is ez a fordítás tetszik eddig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Köszönöm a hozzászòlást! Örülök ha tetszett a fordítás, ezért megérte:):)
      Igen, Ailee - U&I is nagyon jò dal. Szeretetm is nagyon, viszont fogalmam sincs miért nincs fenn az oldalon, ha kész a fordìtása! Nos, amint hazaérek, pòtolom!;) Még jò, hogy emlìtetted:)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...